3 Februari-11 Krispiga tulpaner & kort till Bassen!

Hej hopp!!

Ja nu är det hopp om våren, snön smälter så sakta bort och det blir blött geggigt och jättetråkigt.....ett tag......sen är det VÅR och alldeles underbart.

I butikerna lyser det nu av härligt krispiga tulpaner och är de inte härliga så säg. Köpte mej själv en STOR bukett i fredags......bara för att.



Hm......här ser bilden suddig ut....det var den inte nyss, ja ja jag kanske inte är vaken ännu.



Den här gräddvita dubbla varianten är min favorit!

Här ska ni få se kortet jag gjorde till Sebastian, Linns pojkvän.

Gjorde kortet i söndags när han var här och när jag kom ner och kortet var klart så sa han god morgon........
han trodde jag tagit mej en tupplur så där på eftermiddagen, när jag i själva verket slitit mitt hår för att få ihop ett kort snabbt som attan.

Så här blev det:



Han pluggar i Lund  någon form av trädgårdsutbildning så denna lilla hÄngel passade bra tycker jag.





Insidan på kortet fick en Skogstokig text och en smaskig semla.......det gillar Bassen.

Kram på er Cathrin

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Tulpaner brukar verkligen kunna pigga upp!

Synd att de inte håller sig fina tillräckligt länge..

Men det är väl jag som har dålig hand om snittblommor över lag antar jag.. ;)



Det är så härligt att se snön smälta och solens strålar tittar fram allt mer! myser

Tänk vad lite vårsol kan göra gott för själen <3



Kortet är jättefint!! haha

Folk förstår många gånger inte den tid och arbete man faktiskt lägger ner på ett kort.

När jag sitter i min pysselvrå i 3-4 timmar, jah, då sitter jag inte å pillar naveln direkt som min kära make gärna vill tro ibland ;)



Hittade du förresten stansen? :)



MÅ gott!

KRAM Petra

2011-02-03 @ 10:31:53
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

2011-02-03 @ 18:00:17
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: AnnikaS

Hmm... var tog texten vägen?!



Vilken underbar bukett tulpaner, den väckte verkligen vårkänslor hos mig.



Kortet var riktigt fint och en kul text inuti.

kram Annika

2011-02-03 @ 18:01:30
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Smsa Låna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 07:48:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0