22 Februari-11 2 x Grattiskort !

Hej hej hej!!

Börjar med att ge alla som skriver en liten rad en STOR kram, TACK.
Om ni bara visste vad det värmer i lilla hjätat, du dunk du dunk du dunk!

Ska börja med att påminna er så
ni inte glömt att anmäla er till Vätterscrappen
Hildas rum den 5 Mars.

Nu brinner det i knutarna om ni inte redan anmält er,
så passa på att göra slag i saken nu direkt
om ni nu inte redan gjort det.
(men det har ni va?)

Grattiskort nr 1
som min alldeles egen
läckerbit fick när han fyllde år i December
har bara glömt
 att visa. 



Bakelsen och swirlen är Skogstokiga.

Kika gärna in där och lämna en kommentar så har ni chansen att vinna en hel
hög med härliga stämplar.

Grattiskort nr 2

är ett beställningskort till en som
gillar handväskor och högklackat, hm, jag vet inte om jag lyckades så himla bra
men närmre än så här kom jag inte.





Insidan fick bli så här!

Nu är frågan om jag ska gå och smälla i mej en semla.......
............eller inte, gott är det, men kanske inte så nyttigt.....

eller vid närmre eftertanke är det nog rena
hälsokuren........jag springer nu direkt.

Dregglar redan bara av att tänka SEMLA.

KRAM Cathrin



Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Jag är anmäld till Vätterscrappen jag oxå, hoppas att vi kan sitta i närheten av varandra den här gången!



Dina kort är superläckra båda två. Gillar din stil!



Det klart att du ska njuta av en god semla.

kram Annika

2011-02-22 @ 12:40:48
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Lyckoruset man får utav en semla (innan man äter den och under tiden som man äter den) är väldigt bra för hälsan så ät du en semla, det tycker jag! :)



Vilka söta kort du gjort!

Bakelsekortet var ju för härligt med sin fyndiga text!

INser mer och mer vilken otroligt dålig hustru jag är som aldrig ger min man kort..inte ens när han fyllde 40..harkel ;)



Det andra grattiskortet till handväsk- och skofreaket var ju för härligt!

Tycker att stämpeln passade alldeles ypperligt!! :D

Och fin vikning på kortet.

Jag är så dålig på att testa olika vikningar på kort..kanske något man skulle ta å bli bättre på? ..

jah, det återstår att se ;)



Må gott söta nu!



Trevlig ledig dag Cathrin!



//Petra

2011-02-22 @ 13:52:06
Postat av: Petra/Paradise

...öh..alltså...det var jag som skrev inlägget här ovan blink



;)

2011-02-22 @ 13:52:42
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Två urfina kort har du gjort! Den lilla tjejan med för stora skor/kläder är bara för charmig. Supersött dekorerat med de fina blommorna till. Ses nästa vecka!:)



Kram Linda

2011-02-22 @ 15:23:23
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är verkligen nöjd med sko & handväskekortet....

Vill beställa fler kort av dig....Tack o kram......

2011-02-22 @ 17:26:45
Postat av: Anonym

Underbara kort som vanligt! Måste beställa ett någon gång om jag får. Jo, men nu vet jag! Vi firar 20! årig bröllopsdag 18 mars! Får jag beställa ett kort av dig? Till Bosse alltså. Tänkte mig en fin present också, men vet inte vad än.

Semletider! Det är så fina, semlorna, och jag köper dem gärna. Tyvärr så gillar jag inte mandelmassa och äter väl inte grädde så bra, men slät bulle är också gott! Det hör ju till att köpa dem i alla fall.

Kram

Catrine

2011-02-22 @ 18:55:12
Postat av: Bittan

Hahaha ,lustigt att vi pratade om dej A-L o jag igår när vi var ute och åkte att det snart är dax för en träff .... å då var du "nästan" hos mej.

Nästa gång KOMMER du upp även om du inte är ensam !!!!

Fast då lovar jag att vara hemma :-)

Ja skylten har jag såklart kvar , den flyttar runt lite här och där.



Ha de bäst.



kraaaaaaam

2011-02-22 @ 21:35:26
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Å så mycket fint du har gjort, som vanligt här inne.

Den lilla tjejen i för stora kläder var så söt, har inte sett henne innan.

Hoppas du fick dig en god semla ;0)

Ha en fin kväll,

Kram ♥

2011-02-23 @ 19:04:22
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Elzie

Jag tycker dom blev riktigt bra bägge korten. Den stämpeln med handväska och allt var ju mysig.



Jo, kenneln heter Funbones och finns i Gullringen (rätt nystartad) och det är en tik vi ska ha. Är mest van vid dom.



Hoppas det smakade gott med semlan. Dubbelhakan har intagit en själv ikväll, haha.

Kram Elzie

2011-02-23 @ 21:10:41
URL: http://essemiasscrapvarld.blogspot.com
Postat av: Petra

Semlor, semlor, semlor. Klämde en sådan igår och det var hur gott som helst. Det värsta är att man tittar på tallriken och inser att den är tom och vill ha mer :O)

Korten är superdupersnygga

Massor av Skogstokiga kramar

från mig

2011-02-24 @ 06:35:07
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

STOR KRAM tillbax till Dig♥!!



Var inom och kikade på Skogstokigas stämplar. OJ så många fina motiv som jag nog MÅSTE ha;=D!



Du är en fena på kort med hennes motiv och med andra motiv också förstås. Tokgillar dina kort vännen.



Semlan, kan tänka mig, eller vet redan, att den smakade himelskt;=D!! Kanske man skulle baka några i helgen, eller INTE, vem vet!!



Hoppas att du får en dundrans härlig helg.

Många kramar till Dig vännen från mig/Gunilla

och jag är INTE anmäld, gråter liten skvätt!!

2011-02-24 @ 11:42:26
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0