28 November-10 1:a Advent!!

Hejsan svejsan!!

Ja då var det första advent igen, ljusstakar och stjärnor gnistrar och glimmar, och snön ligger som ett tjockt duntäcke.

Måtte det ändå ligga kvar nu när det ändå drösat ner. Jag är ju ingen snöfantast men vackert är det, så det så.



Så här ser en av mina ljusstakar ut, den här pryder vårt köksbord.

Haft en underbar helg på både det ena och det andra viset. Det ena viset eller om det nu var det andra (hm)
var i dag och den har tillbringats på Hildas rum. Pyssel för hela slanten!!

Tack Angelika och ni andra tjejer för en mysig dag, och speciellt tack till Pernilla som "lurade" med mej.

Ja jag var inte speciellt svårövertalad, tror jag.

Dagens kort får ni se en annan dag, då det är lite mörkt för att fota just nu.
Peter "förstod" verkligen att jag var helt slut efter denna dag.............jag hade ju gjort hela 1½ kort, gapflabb, snacka om att ligga i.

Istället tänkte jag visa 2 Skogstokiga Dt-kort jag gjort.









Hoppas nu att ni alla haft en lika trevlig Adventshelg som jag.

Kram till er alla! Cathrin


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej min vän!!

Jättefina kort du gjort!!



Gillade tomten på din adventsstake..ser cool och avslappnad ut!!



Känner igen det där med att inte lyckas göra så mycket på scrapträffar..det är alltd lika dant för mig...en hel dag och typ 1 kort...jag vet inte vad det är som gör att det blir så??..hehe..



Ha en bra vecka!!



Kram från ett enormt snöande Kalmar...

2010-11-28 @ 23:56:44
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Roligt med pysselträff!! Hade gärna varit med på den!

Visst är man produktiv på pysselträffar!..eller inte ;)

Men man får ju tjöta av sig lite ;)



Ljusstaken är superfin!

Och dina kort är superfina och snyggt genomtänka :)



Snön verkar aldrig sluta drälla ner från himlen.

Här ser jag knappt ut för att det vräker ner just nu...+ att det snöat hela natten..

men jag tycker det är supermysigt!! Men mysigast hade det varit om jag sluppit gått ut ;)



KRAMISAR

2010-11-29 @ 09:34:24
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack själv! Hade verkligen jätteroligt i söndags och hoppas att vi snart ses igen =)

Jättefina kort du gjort! Men det gör du ju alltid =)



Gillar ljusstaken, tomten är ju för go!

Kram A

2010-11-30 @ 08:05:14
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Petra

Vilken supercharmig adventsljusstake Catrin!

Och korten likaså



Ha det så jättegott

Massor av Skogstokiga

kramar från mig

2010-11-30 @ 11:27:37
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Pernilla/Trollwing

Åh vilka fina kort tjejen!! Tokgillar det med önskelistan, så annorlunda och kanonsnyggt färglagt!!

UNDERBAR adventsljustake!! Måste säga att du nog faktiskt lyckats lite bättre än mig, även om vi tillsammans beundrade mina "hjärtan-på-tråd-eterneller" i söndags;))



Massa kramar!

2010-11-30 @ 17:27:29
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Elzie

Vilken fin stake du gjort. Gillade att du har blommor i den också. Och tomten är helcharmig.



Som vanligt jättefina kort. Du är superduktig även om det inte blev så mycket gjort i helgen, hihi.



Hoppas du inte har snöat in däruppe i norden.

Kram Elzie

2010-11-30 @ 18:31:47
URL: http://essemia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0