4 Juli-10 Underbart är kort!!

Hej på er !!

Kan inte begripa hur fort en helg kan gå, men jag är ju ganska trög så det är kanske inte så konstigt.

Helgen har jag och min Älskling tillbringat i båten inne i Jönköping, så himla perfekt allt blev.

Ätit gott, druckit gott till, mysig shopping, solen har gassat på oss, trevligt besök av min goaste jobbarkompis A och hennes man och dotter i lördags kväll. Vi satt där i sittbrunnen och pratade och skrattade så det ekade. nästan hela natten.

Sörplade i oss rosévin gjorde vi oxå och i morse var min hjärna 7 nr för stor för mitt huvud, måste bero på värmen.

Idag fick vi en helt underbar dag på sjön.......och nu är helgen redan slut, suck.

Efter nästan hela dagen på sjön och i solen så kände jag att det var bäst att skydda den stackars lilla kroppastollen lite så jag smög in och gjorde dessa kort.

Nya stämplar som jag köpte på Boråstrippen.





Den här lilla ballerinan har jag totalt kärat ner mej i, så himla ful/söt så jag vet inte vad.

Åter igen går ögonen i kors så det här får bli allt för i dag.

Massor av kramar från Cathrin

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad härligt att få tillbringa dagarna till sjöss när vädret är fint.

Vi har varit vid kusten hela helgen, där har min pappa ett sommarställe vid vattnet, så även jag har fått guppa runt lite på vattnet :)

Hoppas du får en härlig vecka.

KRAAAM!!!

2010-07-05 @ 09:28:14
Postat av: AnnikaS

Det låter så mysigt med båtlivet!

Korten är urfina! Det andra kortet föll jag lite extra för så det upplägget kommer jag säkerligen att stjäla framöver. :-D

kram Annika

2010-07-05 @ 14:42:18
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Pernilla/Trollwing

Men Åååååååh vad fina kort du gjort!! Båda två är så läckra, superfint med alla tre retropunchade blommorna, jag är jättesugen på den lilla som jag inte har. Balettflickan den lilla kraken...! Löööv her:) Så snyggt du har målat med, nice tjejen!

Vad härrlig eran helg låter! Själva blir det Lysekil en sväng nu, tänkte ta med lite stämplar och distresser och måla några motiv om det blir läge. Massa kramar!

2010-07-06 @ 11:01:32
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej hopp!

Superfina kort! som vanligt :-)

Idag tog jag en tripp till Magnolia och shoppade loss. Den söta balettflickan var ett måste, så härlig!

Lådan som jag använder till mina distresser är egentligen en låda för pärlor och kommer från Panduro. Jag tror att den kostar ca 50:-

Ha en härlig vecka!

Kram Emelie

2010-07-06 @ 21:35:16
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com/
Postat av: Jenny

svar: hej! :)

tack så mkt, ja visst är han :)

jätte fin blogg du hade :)

2010-07-08 @ 01:51:04
URL: http://jjeennysfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Oh så söta kort vännen, ballerinan är verkligen supersöt :D

kram

2010-07-08 @ 14:46:38
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Petra

Så fina kort! Jag säger som Soulsister. Ballerinan var ju hur söt som helst.

Ha det så gott i sommarvärmen

Massor av Skogstokiga sommarkramar

från mig

2010-07-09 @ 08:20:57
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Men du nu är det FREDAG heeela dagen och helg igen!!



Sitter här och försöker få till ett kort som ska vara klart i morgon. Ute i god tid som VANLIGT och inte är det varmt heller. Nä då, bara typ tusen och en grad ute och minst det dubbla inne.



Dina kort är super!! Den lilla galet söta ballerinan blev en favorit är också.



Nä åter till pysslandet. Kanske smälter jag bort och kan skylla på det om jag inte har ett kort med mig i morgon;=D!!



Ha en dundrans skön helg.

Kramen till dig//Gunilla

Du har väl inte glömt att om du seglar hitåt så MÅSTE du hojta!!



2010-07-09 @ 09:54:47
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Låter som en alldeles perfekt helg!

Tråkigt att den inte är längre..och ännu tråkigare att du jobbar denna helgen...men nu får du längta som tusan till din semester :)

Jag ska tänka på dig när jag sitter på piren och äten en god bit mat :P



Korten är ljuvliga!!!



Många kramar Petra

2010-07-09 @ 11:05:02
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0