14 Januari-10 Här händer det grejjer!!

Hej på er!!

Ska börja med att tacka för alla gulliga kommentarer och jag vill att ni ska veta att de värmer långt in i lilla hjärtat.

Oj var ska jag börja??

Jag börjar från början...........

2 dagar in på detta året fick våra granna B & L äntligen tillökning i familjen, lilla C har blivit STORAsyster till en lillebror och en lillasyster=tvillingar GRATTIS (igen)

Vad vill man göra då?? Givetvis ett kort och hur många stämplar med tvillingar har man?? Nada noll typ INGEN.

Kontaktar min räddare i nöden Petra Skogstokig och snäll som hon är räddar hon mej ur min frutansvärda knipa.

Hon fixar helt  enkelt(?) ett motiv till mej med tvillingar.

PETRA: Du är bara så himla bra, TUSEN TACK till Dej.

Vill ni se resultatet?? Ok då kommer det här:



Även textrutan med BABY ord är Skogstokig.

Nästa STORA händelse är att min Sandra har tagit sitt körkort.......äntligen.
Hon klarade både körning och teori på första försöket. GRATTIS Gumman.

Gissa vem som var mest nervös hon eller Mamman??
Just det Mamman. Lite svårt att smyga med då hon var tvungen att gå från jobbet för uppkörning
och vi jobbar ju på samma ställe.

Så i tisdags körde min privatchaufför mej till Ullared, himlans trevlig dag.
Shoppade lite lagom och det var lugnt som bara denn krockade inte med en enda kundvagn.

Nu väntar en lååååång dag på jobbet, först jobb till 19 och sen personalmöte efter det.

Ha det bäst allihop, kram Cathrin



Kommentarer
Postat av: Bittan

Hej vännen !



Vilken tur att du har en specialleverantör på stämplar allt efter behov !!!! De blir säkert jätteglada för det fina kortet.



Perfekt att du har fixat privatchaufför:-) Alltid bra att ha. Visst e man nervös den stora dagen !!!!

Jag stod inne på Esprit när J tog sitt o höll på att springa ut gemon larmbågen med fullt med kläder när hon ringde o hade klarat det :-)



Ha en mysig helg ....imon e de redan fredag !!!!

~~ kramar Bittan ¨¨

2010-01-14 @ 16:23:35
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Helt otroligt att Petra gör en stämpel "bara så där"..

Fattar inte hur det kan röra sig så många ideér i någons huvud ;)

Å skapar lika fina motiv var gång!

Tvillingar föds det ju lite då å då, så en sån stämpel är ju användbar!

Ditt kort är superläckert!!



Trevlig helg på dej gumman!

2010-01-15 @ 14:47:56
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Petra

Så bra kortet blev Cathrin. Jättecharmigt.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Skogstokiga kramar

från mig

2010-01-16 @ 07:40:26
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Sandra

hej lilla vän!



Vilket läckert kort! Kul idé med två färgat/delat.

Hur går det med kuddfodralen då? Inga nya ideér som jag kan sno..hihi!



Hoppas att helgen har varit bra!



Kramelikram<3

2010-01-17 @ 19:52:31
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej lilla vän!



Vilket läckert kort! Kul idé med två färgat/delat.

Hur går det med kuddfodralen då? Inga nya ideér som jag kan sno..hihi!



Hoppas att helgen har varit bra!



Kramelikram<3

2010-01-17 @ 19:52:36
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Vilken lycka att kunna beställa en stämpel sådär när man behöver! Attans fint blev kortet också. Jättesött upplägg!!



Hoppas du haft en härlig helg och inte bara jobb och en massa måsten.



Stor kram till dig vännen från ett kallt och grått Skåne//Gunilla

2010-01-19 @ 11:13:40
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0