12 Februari-10 Grattiskort!

Tjo hej på er!

Fredag........igen! Det går fort när man har roligt, ha, ha.
Vet inte om jag haft så roligt egentligen, dagarna har mest bara försvunnit i ett rasande tempo.

Fullt ös på jobbet då vi bygger om och vänder upp och ner på hela butiken, jobbigt men väldigt roligt, det kommer bli så bra när det är färdigt om ett par veckor.

Lite missuppfattning blev det i mitt förra inlägg hos några av er...........jag behövde ett Lycka till för att klara av att på en timme lägga in ved i pannan, baka muffins med glasyr och ta mej in i duschen och fixa mej i ordning innan jag blev hämtad........så roligare än så var det inte.

Till Anita: Förlovningsringen sitter på fingret sen 9 år tillbaka så det var inget sånt på gång.

Om ni undrar så klarade jag det, vet inte hur det gick till men det gick.

Fick en önskan om att få ett kort gjort till en 60 årig kvinna som tycker om att resa och det blev så här:



Tror inte biljett till Paris ingår men hon kan ju alltid hoppas.

Motivet är embossat om det nu inte syns.

Glöm inte kika in hos Skogstokiga där det pågår en tävling med fantastiska priser.

Ha nu en underbar helg allihop.......själv jobbar jag och det är ju underbart om något, eller?

KRAMAR från mej Cathrin

Kommentarer
Postat av: Catrine 2

Hej!

Nu vågar jag mig hit igen och ska lämna spår efter mig. Har kollat runt på din blogg. Det är full fart på dig! Vilken toppengranne! Och så mycket fint du gjort! Och god mat! T.o.m. mintkyssar... Puh!

Trevlig helg

Catrine

2010-02-12 @ 12:39:20
Postat av: Elzie

Jaså, du ska slava i helgen. Jag hoppas du får många blommor sålda bland byggdammet, haha. Trodde också jag skulle jobba i helgen, men chefen tyckte inte jag behövde gå bredvid på helgerna. Ja, alltid sparar dom väl nån krona!!

Väldigt mysigt kort du gjort.

Ha det så gott.

Kram Elzie

2010-02-12 @ 17:06:49
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej vännen!



Ville bara slinka in och önska dig en mysig Alla hjärtans dag (fast den snart är slut=)

Hoppas att allt är bra med dig.



Massor av bamsekramar från Sandra

2010-02-14 @ 20:23:06
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Coolt kort!



Skickar en kall vinterhälsning från södraste delarna av vårt avlånga land

kram

2010-02-15 @ 20:49:04
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: AnnikaS

Supersnyggt kort! Du har en award att hämta i min blogg!

kram Annika

2010-02-16 @ 14:50:23
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Petra

Du har en AWARD att hämta i min blogg !!

Kramkram Petra

2010-02-16 @ 18:48:17
URL: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0