3 December-10 Grymt God Jul och en gråtfärdig syrra!

Hej hej hej!!

Urp, nu rusar tiden iväg och snart har vi Julen här. Hur ska man hinna??

Ja det frågar jag mig varje år och lik förbaskat så hinner man ALLT och lite till varje år.....konstigt men så är det.

Det jag inte hinner är att få till julkort så det räcker, men det är ju lugnt......det finns ju att köpa.

Det här kortet  är ett av Dt-korten jag gjort till Skogstokiga 



Hm, lite taskig skärpa, kanske var det skit på spakarna när kortet togs, vad vet jag??



Sen fick jag för mej att jag skulle skicka en överraskning till syrran, det blir väl alla glada för?

Fast syrran sa hon blev gråtfärdig. Förhoppningsvis glädjetårar.



Framsidan på kortet som har ett Penny Black motiv.



Insidan av kortet.



I sidan på kortet finns en liten "ficka" perfekt att stoppa in en chokladbit.

Gäller bara att hitta den perfekta förpackningen och det gjorde jag i Tyskland när vi
var där, och det bästa av allt........syrrans favoritchoklad.



Mmmmmmm, Ragusa är smaskens.

Önskar er alla en trevlig helg, vad ni nu än hittar på för kul.

Kram Cathrin

Kommentarer
Postat av: Bittan

Vilken smart ide :-)

Men inte ska man gråta över choklad haha. Möjligen för att den sätter sig fast på fel ställen.

Lugn du hinner med julen, annars får du göra som sköterskan som plockade bort mina styngn igår sa till mej. -Jaha du ,i år får du lägga ner julen och se fram emot nästa det funkar det med !!! Tack för den :-)

Ha en myspys helg .

Ps Såg du inte oss i din skog jag med en arm o Skidan i högsta hugg med motorsåg ??? Önsketänkande....vi köpte den på macken på Kortebovägen :-)



Kram kram

2010-12-03 @ 10:24:34
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com/
Postat av: Petra/Paradise

Ett grymt sött griskort!! höhö ;)

Snyggt med det prickiga och randiga pappret tillsammans! <3



underbart fin present till din syster!

Sånt där uppskattas, när man gör något oväntat för någon.

hihi Å jag hoppas verkligen att det är glädjetårar å ingenting annat ;)



Stor kram Petra

2010-12-04 @ 20:31:24
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Vilken SMART idé med ragusat istället för värmeljus! DEN idén ska jag sno rätt av. TACK!



O du, ditt griskort sätter verkligen KNORR på tillvaron ;)



KRAM

2010-12-05 @ 09:47:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Elzie

Vilka kort du gjort. Den där kon var ju bara för härlig. Och vilken syster hade inte blivit överlycklig och rörd över ett sånt kort?!

Hoppas du har en bra kväll.

Kram Elzie

2010-12-07 @ 17:08:44
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Tjolhopp på Dig vännen!



Helt underbara kort SOM VANLIGT! Din syster måste ha blivit dundrans glad!!



Ja du hur ska man hinna med allt och jag som inte ens börjat med julkorten. Men jag vet.....kommer att köpa ALLA, så är det faktiskt, haha!!



Stor kram till dig från mig♥

2010-12-09 @ 10:38:07
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Jaha, så var det "kört" för min del, efter att ha blivit hembjuden till Pernilla på ljusverkstad:) Nu surfar jag runt och letar inspiration - underbara alster du gör! Jag kommer tillbaka!:)

2010-12-16 @ 13:58:34
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0