6 April-10 Pyssel och knåp!

Halloj på er!!

Har ni haft en trevlig Påsk?? Det har jag, allt mellan fullt ös och medvetslös, låter kanske allvarligt, men så farligt har det inte varit.

15 personer på middag på långfredagen,i övrigt så har vi vårstädat hos hönsen som blev glada för det, fixat i trädgården Älsklingen har satt upp hängrännor på Drängstugan,vi har promenerat och slappat ätit god mat mm,mm.

Inte att förglömma, blev bjudna på kaffe hos våra nya grannar och det slutade ju med ALLT annat än kaffe, fniss.

Men det började med kaffe i alla fall och slutade med vin och mat.......om du nu läser här Catrine för det vet jag att du gör ibland, så TUSEN TUSEN TACK för en supertrevlig kväll, tänk så det kan bli. Tacket gäller även Bosse,
fast han läser kanske inte här, eller vad vet jag?

Eftersom inbjudan kom lite plötsligt så hade vi ingen blomma att ta med så jag fick hastigt och lustigt fixa en äggkorg istället och det var ju passande då det var Påsk.





På tagen använde jag hÄnglas stämpel  flicka , med höna och äggkorg,
och Magnolias vägskylt och sen tryckte jag på texten Välkomna till Boget.

Tänkte passa på att visa ännu ett ljuskort jag gjort på beställning till en 60-åring
som gillar att baka så det fick bli lite kakor och annat smaskigt .







Bakelsen/muffinsen är så klart Skogstokig och har blivit en riktig favorit hos mej.

Nä nu kan jag nog inte sitta här och lalla längre utan får nog gå och göra lite nytta.

Ha det bäst allihop och ni vet hur glad jag blir för en liten kommentar va. Eller??

Kram på er Cathrin

Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj där din höna! Vilken tur att dina tänder vuxit ut så du kunde njuta av den goda maten och godiset under påskhelgen! ;)

Kram kram!!

2010-04-06 @ 15:30:34
URL: http://cruelladelena.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Det är härligt med sådana spontana inbjudningar och det låter som att ni haft hur trevligt som helst! Jag har oxå haft en skön påsk, umgåtts med familj och vänner, ätit gott och även slappat.



Superfina saker du gjort! Kaklet bakom din äggkorg har jag som fondvägg i mitt badrum, gillar det jättemycket.

kram Annika

2010-04-06 @ 18:05:22
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Nilla

Låter som du haft en jättehärlig påskhelg.

Vilken jättefin korg du har gjort, med äggen och allt :) och vad får jag mer se, jo likafint kort som jag fick när jag fyllde år, tusen tusen tack!!!

Ha en härlig vecka med massor av sol :))

KRAAAAM!!!

2010-04-06 @ 19:55:20
Postat av: Petra

..det kan man kalla NÄRodlat !!

Ha det gott.

Kramkram från Petra

2010-04-06 @ 20:25:13
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Lena

Hej hopp...Vilken härlig äggkorg!!! På tal om ägg, vet ej om du sett men du vann mitt lilla "äggkonstverk"...skickar till dig så fort jag hinner!! =)



Ha det gott...



Kram Lena

2010-04-06 @ 21:16:53
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: New Catrine

Tusen tack ska ni ha! För trevligt välkomnande med fantastisk äggkorg och kort, för glatt smaskande av ihoprotad mat och så förstås för härligt sällskap. Vilka toppengrannar! Välkomna igen!

2010-04-06 @ 22:17:18
Postat av: Elzie

Inte dumt att komma på kalas till grannen på det viset. Roligt med trevliga grannar. Vi har också såna, hihi.



Jättefint kort du gjort. Och den där äggkorgen gillade jag.

Hoppas du har en bra dag.

Kram Elzie

2010-04-07 @ 18:37:22
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Pernilla/Trollwing

Hej!

Snacka om kreativ, vilken härlig blogg du har! Superduperidé med ljuskortet, love it! Kollade in det redan på träffen på Hildas Rum men visste inte vem som gjort det. De är verkligen sååå fina! Hoppas vi ses igen på någon träff? Kanske till och med på samma våning då:-)

2010-04-07 @ 19:41:10
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Sandra

Morsning bruden!



Shit vad jag gillar ljuskorten som du gör!! Det blir sisådär lite extra =)Hoppas att påsken har varit bra, här har det blivit på tok för mycket god mat och godis, men är det påsk så är det ;)



Ha det bäst!! Kramelikram Sandra

2010-04-07 @ 21:03:12
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Bittan

Ska du säga med ditt pysslande :-)

Tack för tipset förresten men bikinin men det finns inte i stl flodhäst så jag kan väl alltid köpa mej en baddräkt !!!!

Har just kommit hem från tjejträff med massa smarrigt o åker till England imorgon över helgen så jag har gett upp :-)



Ha de så bra vännen



Kram Bittan

2010-04-07 @ 22:45:40
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0