27 April-10 Bort med svinen!

Hej på er!!

I dag har det gått en vecka sedan jag stoppade in alla äggen i maskinen, och det
är dags att lysa dem.

Har varit ute och provat men väntar tills i kväll för att kunna se bättre, man ska helst ha ett helt mörkt rum och visst det kan jag ordna men det blir så besvärligt att flytta med sig 60 ägg som helst ska in i värmen fortast möjligt igen.

Men det lilla jag såg var att det i alla fall finns ägg med bäbis på gång, så vi får väl se hur många det är lite senare i kväll.

För att ni ska slippa se vildsvinen mer (inlägget nedan) så tänker jag visa lite andra kort.



En liten Magnolia jag köpt för läääääääääng sedan men aldrig använt innan.



Dopkort till tjej!!



Dopkort till kille!

På dopkorten har jag använt Skogstokig stämpel.

Nu är frågan om jag ska ta mej i kragen och gå ut och måla färdigt mina trädgårdsstolar,
usch det har jag INGEN lust med.

Ha det gott och hoppas ni har lite bättre väder än jag har här idag, men å andra sidan skulle det kunna varit värre så jag är nöjd med det som är.

Kramar till er alla, Cathrin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå spännande med bebisarna! Väntar med spänning på fortsättningen =)

Vilka superfina kort du gjort! Det med magnoliastämpeln va ju helt underbart! Färgläggningen är supersnygg, distresser?, och hela kortet så härligt somrigt!

Ha det gott!

Kram A

Postat av: Anonym

Men hallå tjejen - de här korten är ju heeeelt underbara!! Din färgläggning på sittande Tilda är ljuvlig! Jättefint med textstämpeln under också, SUPER! Mer sånt:)



Men nu måste du uppdatera hur många små pip det kommer sen, jättenyfiken! Vilka raser har du på hönsen? Bilder...?



Massa kramar!

2010-04-28 @ 18:09:35
Postat av: Gunilla

Så du är lite barnmorska på fritiden med eget ultraljud och allt. Ska bli spännande att få se hur många små dunbollar som tittar fram!!



Ljuvligt fina kort!! Blev lite extra förtjust i ditt Magnoliakort.



Nä du nu ska det laddas för gympa här!

Hej och hå gympaskor på, så får vi ser hur det går.



Kram/Gunilla

2010-04-29 @ 17:25:14
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0