26 Oktober -09

Go kväll i stugorna!!

Här går ögonen i kors, av trötthet men jag kämpar på några minuter till.

Helgen har gått fort som bare den, ja den har rent av skenat.

I lördags var vi hos U & A åt god mat och drack gott i gottgott. Vi kollade på våra semsterbilder från vår gemensamma segelsemester och drömmde oss tillbaka skrattade och hade såååååå trevligt.

Hela söndagen gick åt till att säga alla fula ord vi kan.......och det var mååååånga. Krångel trassel och elände hade vi när vi skulle bränna bilder, men nu är de brända.

Tänkte visa två Skogstokiga Dt-kort

Nr 1:



För ett tag sedan sa min dotter Linn till mej när hon kollade på mina kort: Morsan..... du har så j-vla dålig humor.

Sen gapflabbade hon, ok, jag kan hålla med, men jag bjuder på det.

Nu har hon åkt till Thailand i 3 veckor med en kompis, vilket oxå innebar att hon fick boka 3 veckor på psyket åt mej. Mamma Mia hur ska jag klara detta utan att bryta ihop totalt. Jag får se till att jag har mycket att göra hela tiden för att skingra tankarna.

Så vad göra??? Jo i morgon ska jag åka och titta på "ny" bil, hm, får se om det är något för mej, hoppas det.

På kvällen ska jag på kurs, ska lära mej att göra fina tags, åh, vad kul det ska bli.

På jobbet är det fullt ös så jag hinner nästan inte tänka, precis som det ska vara.

Nästa kort kommer här:



Nej, nu minsann får jag säga till mej på skarpen att gå och lägga mej,
hm, bäst att lyda innan jag blir riktigt arg, fniss.

Natti natt Cathrin

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej !

Vilka härliga kort, har dock lite svårt för stämpeln med gröten....Men du har en uuunderbar humor min vän !!

Hoppas det blev bilköp och ha en härlig pysselkväll men några goa vänner..hälsa dem !!

Kramkram från Petra

2009-10-27 @ 07:25:35
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Anita

Hej vännen!

Kanske vi kan få se bilder vi också? Det vore roligt. Att få sommarkänsla nu i höst är ju inte dumt. :o)

Lycka till med bilkoll idag. Hoppas att det är nåt du gillar.

Vi ses ikväll, ska bli attans roligt.

Och du... har väl fått inbjudan till fredag?Kan/vill ni?

Underbara kort som alltid.

Kramis från Anita

2009-10-27 @ 08:01:44
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Anneli

Tack för en underbar kväll i lördags kram Anneli

2009-10-27 @ 08:04:27
Postat av: Theresia

Hej vännen!

Hoppas du hittar bilen som du söker! Korten är fina, humor måste man ha annars skulle det vara tråkigt att leva...

Antar att det är den lilla flickan som åkt iväg då den stora jobbar hoppas jag??? Men det lät ju härligt med lite sol och sand... men jag förstår att du är lite ororlig!

Ha en trevlig ledig dag!

Kram Theresia

2009-10-27 @ 08:24:57
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Elzie

Jodu, inte lätt när barnen blir vuxna och bestämmer själva vad dom vill göra, hihi.

Jättefina kort. Jag gillar din humor måste jag säga.

Hoppas du har en skön kväll.

Kram Elzie

2009-10-27 @ 18:37:43
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Soulsister

EKstra....supervitsigt! O Tomtegrötskortet är redan en favvo!

2009-10-27 @ 21:21:41
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: AnnikaS

Jag fullkomligt älskar din kort och din humor! Vet vem jag ska vända mig till när jag kör fast och vill ha en rolig text.



Tack för igår, så himla mysigt och jag är så glad att jag åkte. Var perfekt att tänka på något annat en stund. Nu ska här bli fler tags och jag ska göra tackkort i den stilen för omtanke i samband med mammas bortgång.

kram Annika

2009-10-28 @ 08:14:02
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Så dom släpper ut dig från psyket för att gå på pysselkurs, TUR!!! Ska också boka en plats där. Min son åker till Kanarieöarna i December. Men då är väl inte du kvar, hihi!!

Jättefina kort som ALLTID med kul texter och supersnygga detaljer.



Ha det bäst min vännen.

Kram/Gunilla

2009-10-28 @ 09:24:38
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan hejsan,

Ja tack för trevligt sällskap igår, riktigt kul var det och man lärde sig ju massor, bland annat att man måste planera, hi hi!

Du har skön humor på korten, hemkörd kola!



läskiga bilder på bilen, hualigen!



Ha det gott så syns vi snart igen, om inte så till våren då jag vill ha söta kycklingar!

2009-10-28 @ 17:03:21
URL: åshttp://www.vitaenglarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0