13 Oktober Gott och blandat!

Hej på er!

Tisdag igen och jag har lite mer tid att uppdatera bloggen.

Jag är ledig idag och har bestämt att här ska det bli gjort lite idag.
Hitintills så har jag slängt bort lakanen i sängen och in med dem i tvättmaskinen, 2 morotskakor står i ugnen, en till oss och en får nog följa med till jobbet i morgon.

Herre gud jag får nog öka farten, vill så mycket med hinner aldrig mer än hälften. Ja ja, det blir som det blir.

I dag är det 5 år sedan jag tog den där rallyturen med bilen, usch det kommer jag ALDRIG glömma.
13:de oktober, hm...........jag har tretton som turnummer numera.



Troligtvis var det en sån här som vakade över mej just då.



Är den inte underbar så säg. Hänger i mitt kök från min hylla i en konsoll.

Ifredags kväll på jobber kom det in en kund och ställde sig 10 cm från mej och så säger han:

Kan du gå på bio i helgen?? Va? sa jag. Han upprepar..Kan du gå på bio i helgen??

Urp, va fan menar han tänkte jag. Ska jag gå på bio med honom, nä du gubbe lille tänkte jag, så kul ska han inte få. Jag har en biljett som du kan få för jag har inte möjlighet att gå själv säger han då.

Hur gullig kan man va?? Jag fick en biobiljett av honom och jag och min Älskling gick och tittade på Flickan som lekte med elden. Men jag fick bjuda honom.......hur bra blev det där då, fniss.

Har ni inte sett filmen så gå genast och titta på den, JÄTTEBRA.

Till sist några Skogstokiga kort.





Allt för idag!

Ha det bäst allihop, kram Cathrin


Kommentarer
Postat av: Petra

Fy satan vilken smäll du måste varit med om. Det var tur att du klarade dig.

Och korten är så otrolig fina :O)

Skogstokiga kramar

från mig

2009-10-13 @ 12:16:18
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Bittan

Det såg inte kul ut !!! Tur att ängeln var med dej .

Ja A-L berättade att hon hade presenterat sig :-) Jättekul att träffas.Återkommer med förslag på dag så är ni välkomna till Carpe Diem . Jobbar du mycket kvällar ??



kram Bittan

2009-10-14 @ 17:13:24
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Elzie

Vilka mysiga kort. Och ibland är det skönt med en skyddsängel. Tur att det inte blev värre för dig.

Vad gulligt med den biljetten. Och filmen har jag inte sett men läser just nu boken. Så vi får ta filmen vid ett senare tillfälle, haha.

Hoppas du har en bra dag.

Kram Elzie

2009-10-15 @ 07:41:18
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Petra

...visst finns det änglar !! ibland även PÅ jorden och jag förstår att du har haft hjälp av en sådan !

Lika fyndiga kort som vanligt....

Ha en underbar resa till Götet....Shoppa lugnt.

Kramkram från Petra

2009-10-15 @ 22:54:12
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: ninni

Hej

Tack för titten,ja man måste säga att du hade ängla vakt,så låt den fina ängeln hänga kvar där och vaka över dig.

Roligt att du tyckte om min blogg,dom små urtavlorna är papperskopior som jag köpt på tradera,men jag kan kopiera upp några fall du skulle vilja ha,jag tänkte ta 5.- st för dom i denna storlek.

kram o ha det så gott

ninni

2009-10-16 @ 18:02:57
URL: http://mormorelsie.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Usch så bilen ser ut, det syns att du hade änglarna på din sida vid smällen.

Hoppas du får en underbar dag på mässan!

Kram ♥

2009-10-17 @ 09:17:38
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Theresia

Tiden går fort min vän! Vilka härliga kort du har gjort, du är väldigt bra på att komma på texter!

kram theresia

2009-10-17 @ 09:19:26
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Lena

Vill bara passa på att önska en fortsatt trevlig helg...dina kort är kanon som vanligt!!! Kram Lena

2009-10-17 @ 19:19:34
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Fy sjutton vilken smäll det måste varit! Tur att det bra trots allt. Men jag förstår att sådant sitter i unger LÅNG tid!



Superhärliga kort! Jag bara tokälskar dina fiffiga texter.



Ha det gott vännen.

Kramen till dig/gunilla

2009-10-18 @ 18:42:47
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Nilla

Skäms på mig....som kom på att jag glömt din blogg när jag aldrig är inne på min egen :(

Usch vilken läskig olycka du var med om, och tack gode guuuuud att allt gick bra ändå.

Men vilken gullig kund du hade :) även om jag förstår att du först tänkte att "hmm vad vill han egentligen"

Nu ska jag börja fixa till en potatisgratäng, och till det oxfilé och rött vin .... och vi firar liksom inget, bara det.

Må så gott min vän.

KRAAAAM!!!!

2009-10-24 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0