26 Juni-09

Hej på er!

JAG ÄR EN UR USEL BLOGGARE, lika bra att erkänna det direkt.
Men ni ska få ett litet livstecken från mej här. Tiden räcker inte till allt jag vill och måste, men jag vet att det är så för många när vi har sol och värme här i vårt avlånga land, så ni har kanske lite överseende med detta.

Ska själv kasta mej ut i solen en stund innan det bär i väg mot jobbet........jättekul ska jobba hela helgen oxå.
Trivs med mitt jobb men ska jag vara lite gnällig så är det inte kul att jobba i detta väder när alla andra är lediga( ja man tror ju det i alla fall) och ännu mindre kul är att jobba i ett växthus, det blir så jäkla varmt och ÄCKLIGT så man orkar knappt röra sig.
Men jag gillar läget och kämpar på........vad har jag att välja på??

Solen skriker på mej här utanför att jag ska komma ut så jag tycker det är bäst att lyda.  Ska bara klämma in 2 kort jag gjort på beställning. 2 stycken tjejer som tagit förskoleexamen.





Det var allt för denna gång. Njut av sol och värme så länge det nu varar, men var försiktiga så ni inte bränner er,
härligt härligt men farligt farligt.

KRAM på er Cathrin

Kommentarer
Postat av: Lena

Då är vi två! Orkar knappt tänka ihop ett inlägg!

Jättefina kort du har knåpat ihop! Du är duktig du!

Du hinner väl med att sitta & njuta av solen oxå?

Ha det bäst!

KRAM!

2009-06-26 @ 11:36:15
URL: http://cruelladelena.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

jag är också urkass på bloggeriet! Har liksom inte tiden att titta runt hos alla längre...skäms

Korten du gjort är ursöta!!! gillar när du dekorerat med så mycket text =)

Hoppas allt är bra annars!

hörde att Theresia fått en liten nu! En tjeja! =)

Stor kram Petra

2009-06-26 @ 12:57:49
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

haha jah, det ordet (sjukt) är ett väldigt använtbart ord för att beskriva saker! ;)

Jag har samma mobilnr! =)



Trevlig söndag min vän!!

kramisar

2009-06-28 @ 13:40:26
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Nilla

Bloggen ligger inte heller på min prio 1 lista just nu. Försöker kasta in lite inlägg ibland, så svärmor och övriga släkten får hänga med på ett hörn vad vi gör, men annars är det bara ute som gäller nu :)

Visst är det väl helt underbart med sommaren när den visar sig från sin bästa sida.

Vi åker till Öland på fredag, och jag hoppas att solen och värmen orkar hålla sig kvar ett tag till. Vad har ni för planer??? Blir det nån härlig båtresa??

Må så gott min vän, hoppas du får en jätteskön sommarledighet.

Kram Kram!!!

2009-07-01 @ 06:51:30
URL: http://frutteline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå där i värmen!

Blogga får du göra i höst! Nu ska vi njuta av solen!

KRAM!

2009-07-02 @ 00:04:28
Postat av: Anette och Mimmi

Nu har vi varit inne och tittat på alla dina kort och nu förstår vi varför du inte har tid att komma och fika längre;)Jättefina kort!

Kramar !!!

2009-07-02 @ 15:25:25
Postat av: Petra

Hejsan hoppsan kära du.

Tack för dina goa kommentarer i min blogg.

Ha en riktigt Skogstokigt skön helg.

Kram kram från mig

2009-07-03 @ 08:58:35
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Tittar in för att önska dig en trevlig helg. Njut av värmen, det gör jag.



Många kramar från mig

2009-07-03 @ 13:11:19
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Gunilla

Man FÅR vara dålig bloggare. Sommaren är kort eller vad det är Ledin säger. Så passa på och njut.

I mitt rum är det tvåtusenetthundratjugoEN grader, cirka;=D!!

Superfina kort har du fått till, igen. Den är söt den där cyklande tjejen. Kanske skulle ta och montera den;=D!



Nu blir det till att hoppa på biken och köpa jordgubbar. Bara måste ha det VARJE dag. Tillsammans med vaniljkesella så är man i paradiset, haha!!



Varm kram till dig från mig vännen/Gunilla

Skulle du få för dig att segla förbi kan du väl SNÄLLA höra av dig.

2009-07-04 @ 11:10:03
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0