10 Juni-09 Studentkort!

Hej på er!

Ja dagarna rusar ju iväg i vanlig ordning och det blir inte så tätt mellan inläggen, men de kommer lite då och då.

Helgen var mer än fullspäckad, jobbade mellan 9.45-16.15, en tjej blev sjuk och gick hem efter 1 timma så det var bara för oss andra att kavla upp ärmarna spotta i nävarna och köra så det rök. Det gick ju så klart men käre tid vad vi fick ligga i.
Efter jobbet var det då mina föräldrars fest, med god mat och dryck tjo och tjim, trevlig sällskap.
Väl hemma så var det bara sängen som gällde, snark snark i några timmar och så var det jobb igen.

Mellan allt festande, jobbande och snarkande har jag gjort studentkort som jag haft på beställning, och de tänkte jag visa här och nu.







Alla 3 korten har motiv och text från Skogstokiga och STUDENT har jag stansat ut med ett alfabet som heter DISCO.

Nu ska jag sätta fart mot pysselbordet för att knåpa på fler beställningskort, phu, här gäller att ligga i.

Vet ni vad???? Jo jag tror ni vet, jag blir så ända in i hoppsan glad om ni lämnar ett litet spår efter er när ni varit här.

Kram på er alla! Cathrin

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jäklars vad du jobbar på här, är det inte på jobbet, så sprutar du fram kort i ett rasande tempo :)

Och vad fina dom är, som vanligt är du så himlans duktig.

Kul att ni hann med lite festligheter mellan jobben också :)

Får du en lugn helg nu, eller är det full fart??

Jag ska faktiskt, tro det eller ej, "bara" fira en jobbarkompis imorgonkväll, sen ska jag bara vara hemma och njuta av att det snart är midsommar och Öland som gäller.

Må så gott min vän.

KRAAAM!!!!

2009-06-11 @ 07:34:53
URL: http://frutteline.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej vännen jag är inne och kollar dina kort men jag är dålig på att skriva en kommentar. Jag var hos din syster och letade efter examenkort men hon hade inga jag skulle vilja beställa 2 stycken till vecka 26 om du hinner. Ska ni ut med båten i helgen? om det inte för dåligt åker vi nog till Hjo hoppas vi syns snart kramis Anneli

2009-06-11 @ 08:00:42
Postat av: Soulsister

Jättefina kort! Blir alltid lika inspirerad av dina alster!



Ja, jag lär säkert gråta en skvätt idag....eller ta bort säkert...ja kommer gråta idag haha...min lille grabb är nu sååå stor....jisses va tiden går!



Ha en fin dag

kram

2009-06-11 @ 08:55:32
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Jättefina kort!

Du är alltid i farten du! ;)

KRAM!

2009-06-11 @ 22:29:00
URL: http://cruelladelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0