27 Februari-09

Hej ALLA!

För ett tag sen muttrade jag över att jag var sur irriterad och gnällde på gubbar som inget begriper. Och det står jag fast vid.
Problemet är att jag fått nytt schema som innebär att jag ska jobba samma antal timmar som tidigare men ha längre raster, mycket lääääääääängre.
Sammanfattningsvis så ska jag vara på jobbet 4 timmar mer per vecka till samma betalning BARA FÖR ATT HA RAST.

HUR PUCKAT FÅR DET VARA????? Räkna ihop det så blir det nästan 8 dygn på ett år!! ÄNNU MER PUCKAT.

Har varit upprörd sur gråtit ja rent ut sagt RIKTIGT FÖRBANNAD. (men vad hjälper det)

Snacka om att de snor min fritid, och det märker jag redan av. Känner mej sååå jäkla stressad av att inte hinna med saker jag ibland hann tidigare.
Man måste ju göra allt det där som får livet att fungera först, och det roliga sen. Alltså hinner jag inte pyssla lika mycket längre och heller inte blogga så mycket även om jag vill. Så om nu någon skulle sakna mej emellanåt så vet ni varför, men givetvis ska jag försöka uppdatera så ofta jag hinner.

Kortet jag visar nedan borde jag kanske inte visa och heller inte skickat iväg. Det var bråttom och jag slängde ihop det på en halvtimme i ren panik,det blev inte färdig heller men jag hann inte mer,snacka om stress.



Till adressaten:: Lovar bättring!

Idag jobbar jag bara 4 ½ timme och slutar 14.15 SKÖÖÖÖÖNT.

Vi= jag & min älskling ska ha en myskväll och göra plankstek,mums.

Ha en trevlig helg allihop.

KRAM Cathrin

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Förstår din ilska! Vi har fått samma ändringar och de stör mig lika mkt!



Ha en trevlig helg

2009-02-27 @ 13:42:41
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lotta/ FruH

Så trist med dina nya arbetstider förstår din ilska

till fullo!

Ditt kort är charmerande som alltid, grenstansen ser så fin ut! Njut av er plankstek och ha en trevlig helg!

Kram,

Lotta/ FruH

2009-02-27 @ 18:58:04
URL: http://lottafruh.blogg.se/
Postat av: Nilla

Det där lät ju inte klokt, varför denna plötsliga förändring??

Förstår att du blir stressad av att ha mycket mindre tid för allt hemma, jag hade också blivit galen.

Men du, kan du inte öppna eget, och göra kort och sälja :) För gör man ett sånt fint kort på bara nån halvtimme, ja då är du som gjord för detta.

Du är sååå duktig :)

Hoppas planksteken smakade gott, och att du får en härlig lördag.

Sköt om dig vännen.

KRAAAAAAAAM!!!!

2009-02-28 @ 09:15:04
URL: http://frutteline.blogg.se/
Postat av: Elzie

Det låter ju helt knäppt. Jag förstår inte hur arbetsgivarna har blivit numera. Min arbetsgivare (kommunen) vill t o m sälja ut oss personal. Det känns som om slavhandeln har återkommit!!

Jag gillade ditt kort. Så det så, hi, hi.

Hoppas du har en bra söndag.

Kram Elzie

2009-03-01 @ 16:01:20
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

vinkar Hallå!!! Jag saknar dej!!! Vill bara påpeka det så du vet! blink ;)

SKa du till mässan i helgen?

Kramisar Petra

2009-03-02 @ 18:43:09
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0