28 Augusti-09 Äntligen fredag........eller?

Hejsan svejsan!!

Idag säger säkert många ÄNTLIGEN fredag, och visst är det bra med fredagar, men just denna fredagen är väl inte så där så man studsar runt.........jag jobbar ju hela helgen, hoppas det går fort.

Men till alla er som är lediga så önskar jag att ni får en kanonhelg för det är ni värda, så det så.

Idag börjar jag jobba kl 14.15 så jag har HELA förmiddagen på mej att göra lite vad jag vill, och just nu så slets ytterdörren upp och Älskade sambon undrade snällt om jag hann fixa lite fika till honom svärfar och svärsonen som håller på att byta brädfodringen på Drängstugan. PRECIS vad jag ville just nu....eller inte men så klart fixar jag det.

Usch vilken dålig människa jag är ........tror jag lovat massor av gånger att jag ska visa bilder på Drängstugan, och det har jag ju gjort...........NOT. FY på mej. Men jag var faktiskt ute och fotade arbetet innan så det kommer vad det lider.

Istället blir det idag några bilder på min vedspis och det som står på den.



Kryddhyllan som jag räddat livet på, grannen hade tänkt att den skulle få flytta till soptippen.
ICKE.... där var Cathrin snabbt framme och gjorde konstgjord andning och vips så hamnade den på min vedspis



Glasburk och kakformar.... loppisfynd.
Metall-tagsen har sambon klippt ut och jag har skrivit på dem.
Kärlek och lycka.



Min älskade vedspis som jag absolut skulle ha in när vi renoverade köket.
Lilla söta sambon säger ofta..........vad ska du ha all skit till, men det begriper inte han.

I mitt förra inlägg undrade en anonym rackare vad jag använt för stan på ett av korten.
Jag svarar här då jag inte vet vem du är.
Det är en STOR punsh som jag köpt på Stämpelgården. Vet inget märke men det står en adress på den ....
....www.L-Em.com  hoppas detta blev till någon hjälp.

Nu mina vänner bär det av till staden och arbetet.

Ha det gott allihop, och var rädda om er!

KRAM Cathrin

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Gud så underbart! O den där burken med kakformar är ju bara bedårande!

Vill ha!!!



Jag jobbar också helgen så vi får kämpa på tillsammans :)

KRAM

2009-08-28 @ 12:23:24
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Bittan

Hej hej ! Va fint du har det i drängstugan. Allt kommer till användning "nån gång " det är bara det manliga könet som inte fattar det.



Ha en trevlig helg på jobbet. Blomsterlandet absolut där har vi det !

Jag säger hej nästa gång jag tittar förbi o du jobbar:-)



Kram Bittan

2009-08-28 @ 16:53:23
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Hoppas att du får en behaglig helg på jobbet, själv ska jag njuta av helgen!

kram Annika

2009-08-28 @ 17:21:16
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas helgen blir bra trots jobb, Kram

2009-08-28 @ 19:13:36
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhhhhhhhh. Vad mysigt med en vedspis.

2009-08-29 @ 12:15:07
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Hoppas att du haft en härlig helg trots slit och släp;=D? Här har det varit en del slit och släp i trädgården. Lite nytt i krukorna nu när det börjar bli lite höst.



Vilken tur att du räddade kryddhyllan. Hur snyggt som helst.

Blev nyfiken på dina metalltags. Vad är dom klippta i för plåt, snygga?



Nu blir det fåtöljen och självklart ngt gott att tugga på.



Kram till dig vännen/Gunilla



2009-08-30 @ 22:20:39
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Elzie

Den kryddhyllan förtjänade verkligen att räddas. Och så mysigt du har det vid din lilla spis. Roligt att se lite inredning hos dig också, haha.

Ja, det är inte roligt att jobba helg, men nån måste ju. Hade den "maran" förra helgen!

Ska du neråt Rottne när det är stämpelmässa här i november?

Hoppas du får en bra dg.

Kram Elzie

2009-09-01 @ 08:43:57
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Ida

Hejsan vännen!

Vilket underbart kök du har. Tänk att din sambo inte kunde förstå hur fint det skulle bli med spisen. De är verkligen inte se slutresultaten.



Ha det så gott.

Kram Ida

2009-09-01 @ 22:56:36
URL: http://drommaromvittochshabby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0