1 April-09 Jag....... ett PUCKO!

Hej hej!!

En sån härlig dag vi har haft idag, varmt och skönt och en strålande sol från klarblå himmel. Jag tror den är på G nu....VÅREN alltså.

Men jag är så vansinnigt trött idag,gäsp.

Vi hade inventering  på jobbet igår,grrrrrrrr, jag som är ledig på tisdagar. Ja nu hade jag ju nästan hela dagen ledig ändå, var på jobbet kl 16.30 men vi höll på till kl 00.30. Snacka om att ögonen gick i kors då, och så har man en ½ timmes bilfärd innan man är hemma, och den kunde ju slutat hur som helst...........körde iväg ut på E4:an bland alla lastbilar, kör ca 5 km genom vår stad och är på väg att köra om 2 lastbilar och precis  när jag kört om den första så lägger han sig bakom mej och börjar blinka hej vilt bakom mej, HIMLA PUCKO hinner jag tänka samtidigt som jag kör om den andra och tycker att det börjar bli dimmigt på något vis. Hjälp är jag så trött???? Men icke sa Nicke!

Undra vem som är ett HIMLA PUCKO???? Jag kör omkring utan lyse och märker inte det förens gatbelysningen tar slut.
Mamma Mia snacka trafikfara!

Det är ju nästan så man kan tro att det är ett Aprilskämt, men tyvärr  så var fallet inte så.

Idag visas mitt första Dt-kort på Skogstokigas blogg, för denna omgång. Det är ju andra gången jag har förmånen att vara Dt åt dessa HELT UNDERBARA stämplar.
TACK snälla Petra för att du tror på mej, och tusen tack till alla er andra som skrivit så gulligt både här och i Skogstokigas blogg ang mitt uppdrag.

Lägger väl ut kortet här oxå i fall någon gör den STORA tabben att missa Skogstokigas blogg.



Det var nog det hela för idag!

Ha det gott mina vänner!

BAMSINGKRAM Cathrin


Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Nej, vet du vad... bada i ankdammen ville jag inte.

Och du hade änglavakt där på vägen. Tokfia.

Vilket härligt kort du har gjort. Nu fröjdas jag över att du skapar Skogstokigas kort igen.

Jag har fått en fråga om var Enkel glädje boken finns att få tag på. Var köpte du den? Hm, var den dyr?

Hälsa de där hemma.

Kram, Anita

2009-04-01 @ 21:22:08
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Lotta/ FruH

Korsning Morsning!

Grattis till ditt uppdrag på Skogstokiga! Du passar så bra ihop med dom motiven och gör kanonfina kort,

som i ditt inlägg med fyndig text!

Jösses vilken tur du hade med lyset och inget allvarligt hände!

Ha det bäst!

Kram,

Lotta/ FruH

2009-04-01 @ 22:23:16
URL: http://lottafruh.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

ursött kort!! Så fint med bara ett mönstrat papper sådär! Du sätter stämpeln i fokus å det är så jäkla snyggt!! AJ LÖÖÖÖV dina färgval ska du veta!! ÅLWAJS!

Men du...såg din utmaning i förra inlägget..

skriker man på C?...hum..CHOKLAD var min första tanke!! :P



Tusen tack för dina goa ord vännen!!

Pöss pöss!

2009-04-02 @ 09:00:44
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Underbart kort!

2009-04-02 @ 16:27:53
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: sandra

Amen din galenpanna!!! Åka omkring utan lyse=)Typiskt en sådan sak som jag skulle kunna göra också;P



Läckert kort! Lite "fyndigt" med Äggstra =)



Hockey på söndag eftermiddag igen, är du hemma?



Vårkramar från lilla mej=)

2009-04-03 @ 07:42:12
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Elzie

Jodu, ibland undrar man vad det är som försiggår i "barret". Här känns det likadant emellanåt och då har jag ändå inte varit och gjort inventering till 0.30, ha, ha.

Jättefint kort du gjort.

Ha en super duper helg i vårens tecken.

Kram Elzie

2009-04-03 @ 19:50:14
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: sandra

ok, då tar vi det vid ett senare tillfälle.

Tror att matchen började redan kl 16.

Jobba lugnt , så hörs vi=)



Vårkramar!!

2009-04-04 @ 21:18:58
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Nilla

Halloj min vän!!!

Jadu, den där bilfärden kunde ju verkligen ha slutat illa, tack och lov att allt gick bra iallafall.

Jobbigt att hålla på att inventera så länge, man har ju lite svårt att hålla hjärncellerna på rätt plats vid den tiden :)

Ja, så kom våren en snabbis i lördags, och även jag njöt för fullt :)

Det känns verkligen att nu kan den liksom stanna för gott, iallafall för detta år. Ingen mer snö nu ...tack!!!

Hoppas du får lite ledigt i påskhelgen, och kan njuta lediga dagar i solen.

Må så gott, och du, kör helst inte bil sådär på natten mer ;)

KRAAAAAAAAAAM!!!

2009-04-07 @ 07:11:12
URL: http://frutteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0