17 Juli-08 Full fräs!

Hej allihop!

Hoppas ni har det bra. Det har jag fast vi har full fräs här hemma.

Idag har vi haft en grävmaskin här hos oss som grävt till en altan vi tänkt göra framför huset. Det kommer bli kanon men min enda fina rabatt rök på köpet.Ja,ja man kan ju inte få allt,eller så får jag fixa en rabatt utanför altanen när den är färdig. Vi får se hur det blir.
Har försökt spara en del av växterna som nu är utplanterade lite här och var.

Pyssel har det inte blivit så mycket av just nu då vi haft fullt upp med annat.Men jag ropade in en kul stämpel på Tradera härom dagen och igår kväll kunde jag inte låta bli att göra ett kort av den.

Åter igen ett babykort,tror jag fått dille på att göra babykort nu. Men då min syrra är en hejjare på att hitta de som vill ha såna kort så är det ju bara att häng i.



Jag blev så förtjust i denna stämpel,lite tokrolig på något vis,eller vad säger ni?

Nu får ni ha det så bra allihop tills vi hörs nästa gång.

Oj nu höll jag på att glömma.TUSEN TACK all goa tjejer som gett mej en Award,det värmer  i lilla hjärtat vill jag lova,TACK!
Skickar den inte vidare just nu då jag egentligen inte borde sitta här,men jag tog mej en  liten pause i allt fix och don.

Må gott och var rädda om er!

Många kramar från Cathrin

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Åh vilket underbart söt stämpel och kortet är lika underbart! Jag har sett detta rosa mönstrade papper flera gånger nu och tycker det är underbart. Så nu undrar jag vad det är för papper?

Hoppas att du hinner med att ha det lite lugnt och skönt emellan varven.

kram Annika

2008-07-18 @ 12:38:14
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Lotta/ FruH

Urtufft och gulligt kort på samma gång, coolt motiv!

Det blir nog bra med nya altan och ny rabatt, hoppas att dina växter klarar sej! Vi gillar vår altan till max och är där en hel del!

Kram,

Lotta/ FruH

2008-07-18 @ 12:48:42
URL: http://lottafruh.blogg.se/
Postat av: Marit

Hei! Så fine kort du lager, her er det mye inspirasjon å hente. Jeg ser at du bruker QK-alfabetet Katie på mange av dine kort. Har jeg rett når jeg tror at du har samme fonten på din PC og bruker den på tags? Skulle gjerne vite hvor du har fått tak i denne fonten da jeg har det samme alfabetet og liker det veldig godt. Hilsen Marit, som har lagret deg som en favoritt.

2008-07-18 @ 23:19:27
Postat av: Åsa/asamia

Kortet är jättefint, och stämpeln är verkligen härligt tokig - vad är det för märke?

Hoppas du har en bra sommar!

2008-07-20 @ 09:16:14
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Sajjan

Fasen morsan, den stämpeln var mest äcklig.

2008-07-20 @ 22:28:49
Postat av: Gunilla/Nilla

Tur att du tog dig en liten paus så att vi fick se ditt tokroliga kort. Verkligen läcker stämpel som blev till ett superfint kort.

Om ni ger er ut och seglar så vet du väl att det finns fina hamnar här nere i Skåne;=D!!

Sköt om dig vännen

kram/Gunilla

2008-07-21 @ 12:52:11
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Christine

Vilket otroligt charmigt kort!!! De fräscha färgerna lyfter det verkligen! Kul att se något annat än babyrosa!

Hälsn Christine

2008-07-21 @ 22:28:12
URL: http://christineslekstuga.blogspot.com/
Postat av: Chruss

Vilken härlig stämpel!!!

Ja...dte är värdsligt med en försvunnen rabatt - du får göra en större sen så du vinner det du förlorade...

2008-07-22 @ 19:23:18
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Hans

Hej!!!!!!

Hoppas du har en bra semester,glöm inte bort den lilla växten till mig.

/Hans

2008-08-03 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0