22 Januari-08 NU IGEN!

God morgon på er!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad det är härligt att bo på landet,men nu ger jag upp,suck.
Tror ni inte att det låg en liten lapp i brevlådan igår igen från energiverket.
Vi bryter strömmen 22/1 mellen 10-13 pga ledningsarbete. Men hallå måste de göra det varje tisdag när jag är ledig???
Största bekymmret blir ju att min frissa ringde igår kväll och sa att jag inte kan klippas kl 12 just pga av strömavbrottet,hon måste ju se hur hon klipper ,helst. Till henne hade energigubbarna sagt att- så farligt är det väl inte? Du kan väl gå in och städa lite under tiden(hon har sin salong hemma i en del av garaget som hon inrett).Men hallå??? Har de ingen hjärna eller har de aldrig städat?? För det första mörkt för det andra funkar väl varken dammsugare eller vatten(vi på landet har ju egna brunnar och går strömmen tappar pumpen snart trycket )
Tänk så tokigt allt kan bli.
I lördags var strömmen borta halva dagen pga av blåst,men jag jobbade ju då så det berörde inte mej förens jag kom hem och skulle in i duschen och fixa till mej till 40-årsfesten.Som tur var kom den tillbaks precis när jag kom hem så det gick bra.
Festen var mycket trevlig och jag hittade ett par nya stövlar i sista sekund,pust. Billiga var de oxå så det blev ju bra med det med till slut.

Har pysslat ihop ett kort som kanske kan passa till Alla Hjärtans dag eller varför inte till något annat tillfälle vad vet jag?

image88

Hoppas ni får en trevlig dag!
En timme kvar med ström för mej så nu kör jag med både tvättmaskin och diskmaskin och snart dammsugare för fullt.
KRAAAAAAAAAAAM!
Cathrin

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

VIlket gullekort du gjort!! =D
Har du min adress?! ;)
Tråkigt med strömavbrott..IGEN!
Jag kan inte säga att jag var så het på att se Arn jag heller..det var Johan som envisades med att se den. Jag har ju lite allmänt svårt för svenska filmer.
Men bara för att jag var så negg till den så fick jag mej en positiv överraskning =)
Hoppas du tycker samma.
Många kramar!
//Petra

2008-01-22 @ 11:41:47
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Typiskt karlar som tror att om vi inte gör ngt annat så VILL vi städa. Men du dom kanske bara jobbar på tisdagar med el och så städar dom resten av veckan eller;=) Kanske samarbetar dom med IKEA som måste få sålt en massa värmeljus när elen är borta allt som oftast hos er.
Nu till ngt mycket trevligare och det är ditt kort. Lyckans den som får det i sin låda. Tack snälla för erbjudandet om tjejen med glaset. Är det OK om jag skickar akvarellpapper till. Är lite knasig när det gäller att måla vet du.
Sköt om dig och så hoppas jag du har en toppenvecka utan mer strömavbrott än vad som sagts.
Kram/Gunilla

2008-01-22 @ 16:53:20
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Lotta/ FruH

Typiskt med strömlöst och helst när du är ledig!!!!
Är själv uppvuxen på landet, så jag vet hur det är
när det blåser och strömmen försvinner i ett.
Tur att du lyckats göra ett superdupergulligt kort,
jag blir jätteglad åsynen av detta kort!
Kramar,
Lotta/ FruH

2008-01-22 @ 19:24:45
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Theresia

Vilket härligt kort du har gjort, stämpeln är ny eller hur? Ha en underbar ledig dag så ses vi imorgon!
Kram Theresia

2008-01-22 @ 20:42:38
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Annika

Jobbigt med att ha det strömlöst titt som tätt...speciellt när du är ledig. Ja, dessa karlar, dom kanske inte fattar det där med frissan mm mm. Ett nytt underbart kort som passar till lite allt möjligt. Man blir liksom sprittandes glad bara av att titta på det...kramar Annika

2008-01-22 @ 21:27:39
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Hallo tjejen!
Nu har jag mailat till dig.
Kram/Gunilla

2008-01-25 @ 16:02:43
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Viljarsine

Very interesting & professional site.

2010-02-17 @ 10:37:23
URL: http://viljarsine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0