19 Februari-08

Hej hej!

Hade ju tänkt mej en ledig dag med strålande solsken,men här är mulet,mulet och åter mulet.
Känner att jag hade behövt lite sol,men det kan tydligen inte beställas så där rätt upp och ner bara.

Idag har jag verkligen latat mej hela dagen,jag har gjort typ ingenting.
Men nu får jag nog ta mej i kragen och fixa till lite middag,för snart har jag nog ett helt gäng som är hungriga här hemma.Vet bara inte vad jag ska laga,hade funderingar på lasange men då fanns det ju inga plattor hemma till det,suck.

Har färdigställt ett kort en kompis till min syster ville ha,det är nog största ansträngningen idag,ha,ha.
Vet inte om jag fick till det så bra men nu är det så här,hm,man kan ju inte alltid bli nöjd.

image101

Ser att det ser kladdigt ut under namnet men på kortet finns inte detta med.Kanske någon som mumsat glass i min scanner,vad vet jag.

I kväll ska jag på personalmöte på jobbet,hm,undra vad det kan handla om. Vår framtid stod det på lappen,urp.
kan ju vara precis vad som helst.
Ja,ja det blir nog bra med det oxå.

Ha en fortsatt bra dag mina vänner!

Kram Cathrin

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!
Skönt att du kan unna dej en lat dag emellanåt.
Hoppas du hittade nåt i kylskåpet till hungriga gänget. :o)
Ditt kort är alldeles bedårande. Jag gillar det där ljusblå i färgerna. Och paket Tilda är ju så sööööt.
Hoppas det blir ett bra möte ikväll.
Kramis från Anita

2008-02-19 @ 17:38:14
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Åsa/asamia

Kanonfint kort, är säker på att din vän blir glad för det.

2008-02-19 @ 20:06:12
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Annika

Åh så skönt och säkert behövligt, att kunna ta sej en lat dag!Något man säkert borde göra oftare.Visst saknar man solen...man går ju i en grådvala nu för tiden. Ett fint kort har du gjort-igen. Så många kul ideer! Hoppas att du hade ett bra möte, lät lite allvarligt...och att det blev nåt gott att äta för de hungriga...Ha en go kväll. Kramen Annika

2008-02-19 @ 20:14:32
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Anneli

Att få ett sånt kort blir man glad av. Mötet går säkert jätte bra. Ha en fortsatt bra vecka kram Anneli

2008-02-19 @ 20:16:56
Postat av: Theresia

Jpp mötet är avklarat och vi blev inte avskedade.. hihi.
Kortet är underbart som vanligt! Hmm kan det vara lite glitterlim i scannern eller något klet. Tror dock ej att det är en glass....
Många kramar Theresia, Tack för att du är en bra vän!

2008-02-19 @ 22:03:25
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Camilla

hejsan!
Kalas kort du gjort, så fint.
Så då ska det pysslas i helgen har jag hört.
Anita bjöd in mig till eran lilla träff..
Men osis nog så jobbar jag i helgen och kan inte fixa någon vikarie till Lördag..
Annars så hadde det varit såå himmla roligt att få träffa er.
Hoppas att det blir fler ggr..
Jag har mina föräldrar och syskon i JKPG..
Kram Camilla

2008-02-19 @ 22:03:37
URL: http://pysselsidan.blogspot.com
Postat av: Elzie

Hoppas det var goda nyheter på mötet. Man blir ju lite orolig när man ser såna ord.
Jag tar till mig lite av grattiskortet ovan - även om det är någon vecka för tidigt. Heter nämligen Maria också *s*.
Ha det gott (har inte blivit några muffins än men lovar att hålla dig uppdaterad!!).
Kram Elzie

2008-02-20 @ 08:50:35
URL: http://essemia.webblogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Hallo där vännen!
Allt bra hoppas jag? Visst är det skönt med en dag att bara slappa inte göra ngt särskilt. Tänka att du klarar det som annars verkar ha ngt på gång nästan alltid:=)
Vilket fint kort du har gjort. Superhärliga färger och sååå gullig stämpel. Är säker på att beställaren kommer bli supernöjd.
Ha en bra dag och stor kram till dig
/Gunilla
Hoppas mötet gick bra.

2008-02-20 @ 11:35:51
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Nilla

Jag älskar dessa dagar då ingenting står på schemat, utan dagen ligger som ett blankt blad och bara väntar på att fyllas på vart efter.
Jäklars vad jag fick till där då :) lät ju som en värsta poet ju *skrattar*
Hur som helst, jag älskar blanka dagar :)
Hur gick mötet igår?? Hoppas det inte blev några tråkiga framtidsplaner ni fick höra om.
Nu ropar visst spisen på mig igen, varför är det bara mig den kan namnet på i veckorna, och Puttes bara på helgen???
Sköt om dig, och ha en skön onsdagskväll.
KRAAAAAAAAM♥

2008-02-20 @ 17:13:40
Postat av: Nicole Kidman

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2010-09-16 @ 09:56:39
URL: http://nicole-kidman.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0