1 April-08

Hallå!!

ÄNTLIGEN verkar det funka att blogga igen.Är det fler än jag som varit lite lätt desperata???
Tänk va.......vilket beroende man skaffat sig.

I lördags var det då äntligen dax att åka på mässan i Göteborg.Jag lastade bilen full av glada trevliga "flickor" och sen bar det iväg mot Göteborg. Jag hade ett mål denna resa och det var att INTE missa avfarten till mässan som jag gjorde förra gången.INTE KUL ATT KÖRA BIL BLAND SPÅRVAGNAR kan jag säga för er som inte gjort det.Sist gjorde jag det och jag måste säga att det fanns många glada spårvagnsförare som både tutade och vinkade(svor och hytte med näven) åt mej.Jag vinkade glatt tillbaka,ha,ha.
Jag kan berätta att jag nådde mitt mål denna resa,jippie.

Väl framme så ställde vi oss i kön för att komma in på mässan,men hujeda mej så många pysselgalna människor det finns. Det var trångt och svårt att komma intill men innan dagen var slut hade jag lyckats köpa med mej en Cuttle bug+ alfabet BARA 20 mönstrade papper(skulle inte köpa några alls så det var väl duktigt av mej?) lite blommor en stämpel en sax mm mm.
Tack till Theresia Anita och Annika som gjorde mej sällskap.

Söndagen planterade jag om min pelargoner.......ja de som överlevt vilket inte alla gjort.Lite annat pyssel i trädgården,det var blåsig så det var inte lika skönt som det såg ut att vara men ändå ganska ok.

Ett kort jag skickat till en bloggvän när hon nyss fyllt år får ni se här:

image112

Det var allt för denna gång........ Tack och hej leverpastej!

Cathrin


Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!
Tack för i lördags. Mycket trevligt var det.
Vilket underbart kort du har gjort. Får jag härma dej? Försöka i alla fall...
En låååång blå scarves i mjukt material. Den är min.
Ha en skön ledig dag. Det ska jag ha.
Stor kram från Anita

2008-04-01 @ 10:46:14
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Lotta/ FruHl

Har du vevat med dina nya CB så armarna har blivit längre? Kul att ses i lördags bland
alla mässbesökare! Ditt kort är så fint, färgerna och alla fina dekos!
Ha det Gott!
Kram,
Lotta/ FruH

2008-04-01 @ 13:58:06
URL: http://lottafru.blogg.se
Postat av: Elzie

Vad kul att ni hittade rätt. Och det var duktigt att inte handla mer. Tycker pengarna brukar ryka all världens väg när man kommer i närheten av scrapgrejer.
Inte bara blogg som varit knäppt. WEbblogg har varit likadant. Dom har tydligen gått ihop i ett nu. Jag tyckte det var idé att tala om det för bloggarna men mannen jag mailade med undrade hur det skulle gå till!!! Knäpp skulle jag vilja kalla honom...
Nu har jag flyttat till blogspot i alla fall. Är så trött på weblogg som bara krånglar.
Ha det så gott.
Kram Elzie

2008-04-01 @ 14:29:00
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Nilla

Hallå där!!
Nämen...det är ju MITT kort :)
Vad kul, får jag låna bilden och lägga ut på min blogg??
Fick ett jättefint grattis kort av nilla/gunilla idag, ni är bara fööör himlans gulliga ni :)
Ja äntligen börjar blogg.se fungera igen, inte illa va :)
Vad kul att du kom iväg på mässan i Göteborg, kan tänka mig att ni var många pysseltjejer som trängdes där.
Hittade du något kul att shoppa?
Idag har jag suttit ute i solen och fikat, kunde inte låta bli att plocka ut kaffekoppen och tidningar, sen åkte koftan av, och jag satt och njöt i värmen, underbart :)
Ha en bra kväll!!
KRAAAAAAAAAAM!!

2008-04-01 @ 19:52:08
Postat av: gunilla/nilla

Vilket härligt kort du har gjort! Söt stämpel och så snyggt komponerat.
Så du fick köpt dig en cb. Det står högt på min lista över pysselsaker som jag "behöver"!
Får se om jag kommer på mässa i Helsingborg till helgen.
Ha en bra dag
kram/Gunilla

2008-04-02 @ 09:54:26
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

ååh! Sjukt snyggt kort! Härligt uppbyggt! Gillar när du skurit av ena hörnet på pappret med stämpeln! SNYGGT!! =D
Vilka trevlig inköp du gjorde på mässan!! hoppas du får mycket användning för din lilla gröna leksak!
Ska bli roligt å ses på söndag också!!
Många kramar Petra

2008-04-02 @ 13:02:37
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Sussig

Jättefint kort, man blir verkligen glad när man ser det!
Kul med mässa, här i Luleå har vi mässa nu i helgen i dagarna två. Ska bli så kul, min första mässa sen jag började Scrappa/kortmakeri.

2008-04-02 @ 13:28:33
Postat av: Anneli

Hej vad roligt att höra av dig. Nu äntligen är vi klara med renoveringen det blev så bra nu ska vi bara designa är inne och kolla på nätet på olika tips. Ha det jätte skönt i vårsolen jag njuter varje dag jag kan ju jobba ute Kramar Anneli

2008-04-02 @ 19:08:38
Postat av: Chruss

Åh, vilka härliga inköp!! Får se om jag handlar nått på Avestamässan... ;-D
Haha, visst är det nervigt när man kommer fel, men det gäller att se det positiva, de vinkar o hejar - inte svär och hytter...
ha nu en härlig helg!

2008-04-04 @ 08:54:23
URL: http://chruss.blogg.se
Postat av: AnnikaS

TACK själv för en härlig dag och för platsen i bilen! Kortet du gjort är helt ljuvligt, härliga färger och snyggt upplägg. Gillar alldeles särskilt att du skurit av papperet och satt dit banden.
kram Annika

2008-04-04 @ 09:11:01
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0