5 September-07 I´m back

Hej hej!

Här är jag igen,ÄNTLIGEN. Suck pust jämmer och elände vad jobbigt det är att inte ha en dator.Vår kolappsade och vi vet ännu inte om den går att laga,hoppas för då har vi 2 st.Vi köpte en ny igår så nu är det ett stort hål i pluntan men jag får väl försöka täta det igen. Dryga 3 veckor utan dator gör ju att man blir mer eller mindre knäpp,så jag har knaprat lugnande men nu kanske jag får ta lite uppiggande istället så jag orkar ta igen allt jag missat.

Det har säkert hänt massa intressant och mindre viktig i mitt liv sedan sist men jag tänker inte rabbla upp allt här eftersom minnet inte är vad det borde,ha,ha.
Vi hade i alla fall en jättetrevlig helg i Hjo tillsammans med en del av våra"båtvänner",mindre trevligt när vi skulle segla hem.Det blåste jädrar så ända in i vassen upp emot 15 m/sek i snitt 11-12 m/sek. När vi äntligen kom i hamn var vi helt slut. Troligen sista seglingen för i år för min del.
Nu till helgen bär det nämnligen av till Nice och Monaco,tjo ho.Åker med jobbet,och det ska bli sååååååå kul.Ni kommer få rapport senare.
Helgen därpå jobbar jag och sedan är det nog lite kallt att vara ute för min smak.

I morgon är det Adelövs marknad,en jättestor marknad som återkommer varje år,alltid första torsdagen i september.Jag har tagit semester för att vara där hela dagen. Ska hjälpa till med en servering,korv,toast,kaffe bullar mm mm. Kanske bäst jag funderar på att vila nån timme innan jag ska upp igen.

Har lite nya kort men har inte scannat dem och vet inte riktigt hur jag har det med fotoredigerinsprogram. Men jag återkommer så snart vi fått mer koll på nya datorn.

Ett JÄTTE tack till alla som skriver en rad. Japp då var det slut på lugnet,nu är jag igång igen.

Natti natt Cathrin

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!
Underbart att ha dej här på nätet och i din blogg igen. Har verkligen saknat dej.
Fast vi träffas ju i verkliga livet och det är ju ett snäpp bättre. c",)
Lycko dej som ska ut och resa, du kommer att få se många fina platser.
Vi ses imorgon, va kul det ska bli.
Stor bamsekram till en bamsevän från Anita

2007-09-05 @ 22:55:30
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Anneli

Vad roligt att se din blogg igen. För min del blir det inte adelöv vi har ett möte på jobbet ikväll men det ska bli jätte intressant det är en fortsättning på en kurs jag var på i Stockholm (reggio emilia) Ha en jätte bra dag Kram Anneli

2007-09-06 @ 07:16:14
Postat av: gunilla/nilla

Äntligen är det slut på lugnet. Jag har SAKNAT dig och dina roliga inlägg och kommentarer. Fast lite har vi hörts av fast datorn bestämde sig för att lägga av och tur är det, att vi har hörts av alltså!
Hoppas du får en trevlig helg med jobbet, ingen dålig resa, avis nix pix.
Då säger jag på återseende SNART! Hoppas det inte blir kö vid nya fina datorn nu.
Kram på dig vännen/Gunilla

2007-09-06 @ 20:59:31
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Välkommen tillbaka vännen min!! Härliga å "höra" ifrån dej! =D
HOppas det går å laga den stackars datorn. Men nu har ni ju iallafall en ny =)
du får ha en dunderresa så höres vi efter det!! Njut för mej åxå!! =D
kram Petra

2007-09-06 @ 23:58:03
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Annie

Kul att ha dig tillbaka igen, Cathrin!

2007-09-07 @ 07:41:34
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com
Postat av: Lena

Så lång tid utan dator?? Jag hade blivit inlagd!
Vilken tur att du nu är tillbaka till bloggvärlden!
Jag har alltid velat åka till Monaco så jag är riktigt avundsjuk nu;) En rapport med lite bilder skulle vara uppskattat!
Ha en trevlig resa!
Kram!

2007-09-07 @ 12:38:24
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Anita

Hej vännen!
Kul att vi sågs en snabbis på marknaden. Bättre än inget. :o)
Vill bara önska dej en underbar och kul resa. Ta mycket kort.
Stor bamsekram från Anita (som längtar att få resa)

2007-09-08 @ 08:40:07
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: VeronikaP

Vad roligt att du är tillbaka i verkligheten... ;-)
Jag ser fram emot en helg om några veckor, du är hjärtligt välkommen hit, jag är glad att du kommer med!! :-)

2007-09-10 @ 19:19:58
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Mariante/Vaniljmamman

vad skoj med hälsning i min blogg!
Jo jag har "stajlat om" lite.....kan du oxå göra ganska lätt om du skulle önska! Vi har ju samma blogghem ser jag ju!
Väldans fina kort du har tillverkat!
Å var jobbas det då om man nu ska studsa förbi och säga hej alltså?
Ha de gott!

2007-09-11 @ 16:03:44
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0