2 oktober-07 Vänerträffen

Hej mina vänner!

Oj,oj vilken helg jag haft,såååååå kuuuuul.
Jag har varit på min första pysselträff i lite större skala(fler än 2 deltagare).

Har varit på Vänerträffen i Karlstad,åkte i fredags och kom hem i söndags.Hade sällskap av Theresia,så vi hade en trevlig resa.

Träffen började kl 10 och vi höll på att  pyssla ända till kl 22 då det hela slutade,då gick ögonen i kors vill jag lova.

Under dagen var det div olika tävlingar som jag inte skulle vara med i,men väl där så deltog jag i 4 st,kul,kul.
Chansen att kamma hem någon vinst är ju inte så stor när man hamnar i ett sådant sällskap med sååååå många duktiga  tjejer,men det var kul ändå och jag blev dragen som lottad vinnare i en tävling.INTE ILLA. Vann 2 fina burkar med massor av läckra band,vad glad jag blev för detta.

Under dagen fanns det fika,godis,dricka,lunch och pizzabuffé så vi behövde verkligen inte svälta.
Ett jättetack till Veronika och Agneta som hade ordnat allt till denna träff,tack,tack,gör gärna om det tjejer,jag kommer.

image51

Här ovan ser ni mitt bidrag jag gjorde i tävlingen där man skulle dekorera en bok.
image52
Här är ett av korten jag gjorde(wops det hade jag visst glömmt att beskära men ni får stå ut med det)

Hoppas ni får en underbar dag!

Vet ni vad??? Jag blir så glad av en liten kommentar.

Kram Cathrin

Kommentarer
Postat av: monica

Grattis till vinsten! Visst är det kul med träff! Ska själv iväg på en större träff utanför Växjö både lördag o söndag...*längtar*
ha en trevlig dag!
*kram*

2007-10-02 @ 11:45:49
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Anneli

Grattis till din vinst det är ju så roligt att vinna nåt för det man gjort. Min helg har bestått av att röja gud vad man sparar på en massa bra och ha grejer. Ha det så bra kram Anneli

2007-10-02 @ 17:30:53
Postat av: Theresia

Å vad kul vi hade, Tack för en kanonkul helg och det var kul att du ville föja med!
Kram Theresia

2007-10-02 @ 22:08:16
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Lena

Grattis! Vad kul! Låter som du haft en underbar helg! Vad skönt för dig med lite andrum från de gnälliga kassorna;)
Kram på dig!

2007-10-02 @ 22:10:30
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Det var riktigt roligt att du ville följa med på träffen! Välkommen tillbaka!!
Tusen tack för all hjälp där, det var guld värt!
Kram från Veronika

2007-10-02 @ 22:43:49
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Anita

Hej vännen!
Åh, vad det låter roligt med pyssel och tjejsnack.
Kul att du vann utlottningen. Och fina alster gjorde du. Jag är som vanligt himlans imponerad.
Kollar du kortbeställningen? Då hörs vi snart igen.
Ta hand om dej. Och hälsa de där hemma.
Stor kram från Anita

2007-10-03 @ 08:43:29
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Sussig

Vilket fint kort, underbara färger. Me like!

2007-10-03 @ 08:49:02
Postat av: Elzie

Visst ska du få en kommentar om du så gärna vill! Jag tyckte boken var jättefin. Har "tänkt" mig att göra nåt sånt men aldrig blivit färdig att starta. Nu kanske jag vågar mig på det. Och kortet var supersött.
Kram Elzie

2007-10-03 @ 13:46:34
URL: http://essemia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0