17 oktober-07 Nytt kort!

Hej!

Jag säger bara oj,oj,oj att man bara kan vara så här trött.Helt orkeslös och seg i hela kroppen.Kanske inte så konstigt,vi har hållt igång som galningar i helgen,jag och min älskade sambo.
I lördags hade vi stora röjjardagen i trädgården,men på kvällen gav vi oss en belöning.........åkte till stan och satte oss på restaurang.Vi åt först en toast skagen,mmmmmmm, sedan varsin planka med oxfilé,ännu mera mmmmmums.
Hela söndagen höll vi på att gräva släpa på stenar och lägga grus framför vårt uthus,det blev sååå bra om jag nu får skryta lite.Ska se om jag inte kan ta ett kort på det färdiga resultatet så ni kan få se.

Men det som har tagit musten helt ur mej var nog gårdagen som jag tillbringade i Ullared.Så kul men ändå så jobbigt.Hittade faktiskt en hel del till mej själv den här gången,annars brukar jag komma hem med saker mest till övriga familjen.Numera vågar man inte köpa så mycket till de 3 tonåringarna då det inte alltid är så att vi tycker lika dant.Hm,börjar man bli gammal eller vad är det frågan om??

Denna dag har gått åt till att jobba och sedan bara ta det lugnt dvs åka och handla,hem och laga mat,dammsuga, ut och mata hönsen..........nä stopp stopp stopp nu fick det räcka,nu blev det ett kort gjort i lugn och ro,och så här blev det.........

image57

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Nu får det bli Bonde söker fru....... om jag inte somnar.

Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad mysigt det låter inte i trädgården men att åka in till stan och bara njuta av god mat, vi gjorde inte så mycket, men vi få spara oss till Stockholm där man kan njuta av god mat och trevligt sällskap Ha det så gott Kram Anneli

2007-10-17 @ 21:05:21
Postat av: Anita

Hej vännen!
Tack för stämplarna. Käre tid vad jag samlat på mej. :o) Någon ska jag väl kunna använda.
Är alla dina stämplar från Magnolia? Det här kortet är ju bara så hösthärligt. Kanon. Inte kan jag göra så fina kort som dej. Jag kommer inte ens i närheten.
Kommer ni på lördag? Hoppas, hoppas.
Kul att du hittade fint till dej i Ullared.
Kramis från Anita

2007-10-18 @ 00:32:41
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Elzie

Du milde vad ni har härjat!! Behövdes nog den där belöningen verkar det som *s*.
Här händer inte så mycket. Men i morron ska jag lägga upp det jag gjorde på träffen i min blogg. Du kan ju titta in då?
Kram Elzie

2007-10-18 @ 08:52:04
URL: http://essemia.webblogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Hallo där tjejen full rulle verkar det som!
Var sambon med i Ullared eller;) Har aldrig varit där har bara "hört talas om". Måste ta mig dit någon gång för att få uppleva själv! Visst är det ljuvligt att slippa hitta på för att sedan laga maten. Bara sätta sig ner och njuta av färdigt, underbart:)
Vilket fint kort du har gjort. Fina färger och snyggt dekorerat! Snyggt alfabet. När ska jag nånsin bli färdig till att köpa ett nytt. Dom är så j---a dyra!
Ha en underbar dag ♥ och sköt om dig
kram/Gunilla

2007-10-18 @ 10:39:46
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

*hihi* va fyndigt med I LÖV you! ;)
Sött kort som vanligt vännen!! =D
ojoj va ni har donat där hemma! Skulle vara roligt å komma ut dit någongång å se hur ni bor =D
Vi får verkligen ta å kolla upp en pysseldag!! =)
Må gott tjejen!!
Å ta hand om dej
Kram Petra

2007-10-18 @ 11:40:40
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Elena

Jättesött kort!
Så du överlevde Ullared! Puh...var orolig för dig där ett tag. Har hört talas om kundvagnsmaffiorna som råder där nere. Och handla åt tonåringarna gör man inte längre om man vill bibehålla sin mentala hälsa ett tag till! Man kan ju bli kallad vad som helst ju om det blir fel! Och fel, är det ju för det mesta!
Ha en underbar dag!
Kramar!

2007-10-18 @ 12:49:43
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Theresia

Oj det där var en kul fras! Härliga färger i kortet!
Ha det bra så ses vi!

2007-10-18 @ 21:49:13
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Camilla

Hejsan! Tackar för påhälsningen
hos mig...
Vad fina kort du gör och I löv you var festligt...Nu längtar jag efter mitt alfabet ..Undrar vilken sort du har..
Har beställt Abigail...Trädgården kanske att man skulle kolla till den med...skratt...

Kram:Camilla

2007-10-19 @ 10:13:24
URL: http://pysselsidan.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Ett jättefint höstkort. Gillar texten...Skönt att ni blev nöjda efter allt släpande och slitande i trädgården. Har också massor att göra i min, men orken faller inte på alls! Ullared är ett underbart paradis för köpgalningar *s*. Kan hålla med om att man är helt slut efter en dag där.Dina dagar liknar mina förutom hönsen(har 2 hundar och dottern 1 häst), visst är det lugnt hemma efter en dag på jobbet *ler*. Ha det gott./kram Annika

2007-10-19 @ 11:32:34
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Ett jätteläckert kort med fyndig text!!

Ullared är kul, härifrån är det lite väl långt bara...
Mmm, vilken god belöning med restaurangbesök! Det är riktigt lyxigt!!

2007-10-20 @ 11:24:20
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Bias Patrik Allén

Tej tej tvärmo'! Så du sitter och datanördar igen? Snart ska jag till TYDAFIKA och där är det inte tråkig höst, du kanske ska med? Herrå!

2007-10-20 @ 21:46:07
Postat av: Chruss

Haha, den texten var verkligen bra!
Sånt där som behövs ibland för att muntra upp det hela.

2007-10-21 @ 20:41:55
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0