31 Maj-07 Hej Hopp

Hej på er,hoppas ni alla är på topp!

Här har inte hänt så mycket och det kanske man ska ta lite positivt ibland.Eller?

Hade tänkt att göra såååååå mycket igår efter jobbet men det blev inte mer än laga middag,mata höns och sen blev jag vid mitt pysselbord,men det blev inte mycket gjort där heller,suck.
Fick ihop ett kort men det blev inte alls vad jag tänkt mej,men så är det ibland.Hade hoppats på att nya hÄnglapaketet skulle ligga i brevlådan men det kommer nog idag istället,suck igen, jag jobbar ju sent idag.
Men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge,eller hur var det med det nu igen?

Kortet jag gjorde är SVART men ändå blev det en liten färgklick.
Stämplen kommer fråm Penny Black och är färglagd med twinklar.

Kram på er alla som tittar in hos mej,och glöm inte skriva en rad så blir jag glad.

image30

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej goa vännen!
Nejdu, Crabban är inte till salu. Hon är min.
Men nu tror jag att jag får skicka över lite magic stoft som gör att oturen vänder sig till tur. Såhär kan ni ju inte ha det. Nu får det vara nog, det tycker ju jag också.
Idag skrotar jag mest här hemma. Är lite seg. Men ikväll blir det sminkkväll igen. Inkl shopping.
Sköt om dej. Kramis, Anita

2007-05-31 @ 10:30:00
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Gunilla/nilla

Tack för titten i min blogg. Det var ett roligt kort du har gjort!!! Synd att du jobbar sent idag för mitt paket har kommit. Hoppas du fått ditt osså.
Ha det bra!!

2007-05-31 @ 15:57:14
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Mia/Lehna

WOW vilka fina kort du gör!
Tackar för titten i min blogg. Jag är glad att du lämnade lite spår efter dig. :)
Kram, Mia

2007-05-31 @ 16:56:17
URL: http://lehnbom.blogg.se
Postat av: Anita

Hej igen vännen!
Du, den där epilatorn är ju helt perfekt. Och inte är det så plågsamt heller. Nu har jag nygjorda fötter(fotvård) och lena ben. Hurra!! Pälsen är borta. :o)
Vi åker nog till Gränna på lördag. Måste pyssla med MoA lite innan vi åker. Är ni där? I hamnen? På lördag?
Kram till dej goaste, från Anita

2007-05-31 @ 22:49:58
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Annelie

Tack för besöket!
Jag trodde alla skulle få samma extrastämpel. Både jag och min mamma har fått lika och det var ju lite synd.
Kanske man får se din på bild?
Må gott!

2007-06-01 @ 09:31:30
URL: http://www.tigerfamiljen.se/mammelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0