28 Maj-07 70-årskort

Hej hopp!

Nu är jag här igen.Har faktiskt vilat mej i helgen och bara haft det så där sköööönt som man önskar man kunde ha oftare,men man får ju vara glad då det händer.

Jobbade till nästan 20.00 i fredags,åkte raka vägen hem och packade ner det sista som skulla med till båten,där vi skulle tillbringa helgen,jag och min älskade sambo.
Han hade varit nere och fixat lite innan jag kom dit,myspelle där. Han hade dukat och köpt blommor till mej,tänt massa ljus och gjort det sååååå fint.Han visste att jag kände mej trött och eländig så det var ju uppiggande.
Vi åt och drack lite gott och bara hade det mysigt.

Efter frukost på lördags morgonen gick vi ut med båten och fick en härlig segeltur till "öa". Där mötte vi upp  många av våra båtvänner. Solen sken och det var så härligt,vi satt och pratade, fikade och hade jättetrevligt.Middag på restaurang och senare på kvällen blev det grillning.
På söndag förmiddag tog vi en promenad ihop några av oss och när vi kom tillbaks till båtarna bjöd Anita min goa vän på kaffe och glass med after eight smak.Tack vännen det var så gott.
Seglade hem framåt dagen. Känner mej faktiskt lite piggare nu efter helgen,det var precis vad jag behövde.

Detta kallar jag lyxhelg.Tack alla som varit med och gjort helgen så skön och trevlig.

Min mamma har en vän som fyller 70 år,så hon bad mej göra ett kort och det blev så här:

image29

Sköt om er mina vänner.
Kramar Cathrin

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej goa vän!
Vad roligt att läsa allt mys du skriver om.
Skönt att höra att du känner dej lite piggare.
Jag är så glad att vi äntligen kunde träffas. Vi skulle få ha mer tid ihop, du och jag. :o) Vi mår bra av varann, det är jag övertygad om.
Ännu ett gulligt kort, det blir hon glad för.
Imorgon ska jag jobba ett pass på gruppboende inom Integrerad Väster (psyk) Utmaningar hela tiden. :o)
Må så gott och var rädd om dej.
Stor bamsig kram från vännen, Anita

2007-05-28 @ 21:35:03
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Åsa/asamia

Jättefint kort du gjort, din mammas vän kommer bli jätteglad. Det är ju så kul att få ett handgjort kort.
Skönt att din helg blev så bra, det låter så härligt med segling.

2007-05-29 @ 05:31:31
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Gunilla/Nilla

Låter som du haft en kanonhelg!
Vilket fint kort du har gjort. Kul men snörena dragna genom bokstaven.

2007-05-30 @ 16:32:56
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Chruss

Vilken underbar helg! Här var vi ute och åkte traktorrally med allt det skumpande som det innebär, men kul var det!
Väldigt fint kort!

2007-05-30 @ 18:57:25
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Theresia

Nä du ser rätt... det är jag!
Jag är ute en sväng.. Å vilken härlig helg ni har haft! När seglar ni till till Botttnaryd då? Det borde kunna gå via stråken eller...
Härligt kort du har gjort - snyggt G... hihihihi
Kram och hej!

2007-05-30 @ 19:27:16
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Anneli

hej igen ännu ett jätte fint kort tänk att få ett sånt.precis kommit hem från jobbet har haft ett byamöte om örserums framtid mycket intressant.jag är ledig imorgon och då ska jag bara njuta vi hörs många kramar Anneli

2007-05-30 @ 21:53:53
Postat av: Petra/Paradise

Vilken härlig helg du hade vännen!! Skönt att det löste sej med båten! (hoppas det inte bidde allt för dyrt)
Jag är ledig i helgen som kommer, då ska jag till Nässjö å härja!! ;)
Eller vad är det man brukar säga.."göra stan osäker" *hihi* ;)
Superfint kort vännen! 70åringen kommer bli så glad =D
Theresia å jag tycker vi ska fixa en pysselkväll snart! =)
kram kram

2007-05-30 @ 21:56:51
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: favvismaria

Jättefint kort!

2007-05-31 @ 16:25:54
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Syverolea

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-01-09 @ 14:44:42
URL: http://syverolea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0