15 Juni-07 Rött&Rosa

Grattis till min "lilla" tjej som idag fyller 16 år. Hm,känner mej inte mycket äldre själv,fniss.Oj,oj,oj vad tiden går,ganska skönt att slippa vara tonåring faktiskt.

Sedan sist har vi varit och fixat nya glasögon till min sambo,vilket inte är lätt men nu har han bestämt sig.Ska köpa till lite extra tillbehör till de nya glasögonen,tex senilsnöre som ska häftas fast i nacken så de inte åker i plurret igen,ha,ha.Plus ett extra par om utifall att...........

I onsdags kväll bjöd jobbet på restaurang,jättetrevligt och god mat. Till förrätt åt jag stenugnsbakat vitlöksbröd med tomatsallad,varmrätten var pestofylld baconlindad kycklingfilé med hallonsky och basilikacréme och pasta,pust nu var jag mätt men jordgubbar,glass och grädde slank ner det med.Som grädde på moset blev det en cola att dricka till, ska jag vara ärlig känndes det mest som ketchup på spenat,hade mycket hellre tagit en öl eller en cider eller varför inte ett glas vin,men jag hade bilen med mej och var tvungen att köra den hem,ja,ja det gick ju det med.

Det blir inte lika mycket pyssel nu när sommaren är här men jag kan inte låta bli helt, så här blev mitt sista kort jag fått ihop. Stämpel från senaste klubbpaketet från hÄnglar&stÄnglar,färglagt med distress och twinklar.Ganska sött med rött och rosa,fast man alltid fått det itutat sig att det inte går ihop,men si det tycker jag visst att det gör.

Ha det mysigt och gott tills nästa gång,
Kram Cathrin
image34

Kommentarer
Postat av: Gunilla/nilla

Härligt sommarkort. Håller med dig att man kan visst blanda dessa färger, man blir glad av ditt kort.
Just denna stämpel fick inte jag i klubbpaketet. Får man olika eller? Första ggr jag beställt nämligen.
Ha en skön sommar

2007-06-15 @ 12:21:56
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Anneli

Vilket gulligt kort. va bra att han köpt glasögon med snöre ha det jätte bra kramar Anneli

2007-06-15 @ 16:57:29
Postat av: Åsa/asamia

Åh vilket härligt kort
- härliga färger och upplägg!

2007-06-16 @ 08:37:32
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

OJOJ vilken god mat du fick! Vart var ni ute å åt??
Såklart man kan kombinera rött å rosa! Superläckert!! Jättefint kort å snyggt dekorerat! =D
Kraaaaam Petra

2007-06-17 @ 00:58:17
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Mia/Lehna

Men så fint! Kul idé med bradsen och snöret.

2007-07-04 @ 08:09:45
URL: http://lehnbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0