6 Mars-11 Dagen efter Vätterscrappen!!

Tjo la hopp tjo la hej!!

Jag säger bara WOW........vilken härlig dag jag hade i går.

Hela dagen och då menar jag HELA dagen från kl 10-22 tillbringade jag i Tenhult på Vätterscrappen.

Underbara Angelika på Hildas rum hade fixat till allt så himla bra med tävlingar god mat fika och tom flyttat med hela butiken till träffen. (nästa gång kanske det är bäst att du tar hand om lappen Angelika))

Vi var ca 40 ungdomar(hm harkel harkel) som pysslade dagen låååååång.


Första utmaningen skulle göras efter skiss.

Man tror man har ALL tid i värden på sig och sen vipps
så ska bidraget vara inlämnat........

PANIK!!!

Inget blir ju som man tänkt sig, men så här
blev mitt bidrag.



Den fina textstämplen fick jag låna av
härligast vännen Pernilla, tack söta.



Misstänker STARKT att kaffet var preparerat
med något som gjorde att
alla fick synfel.....


mitt bidrag kom nämnligen på delad FÖRSTA plats.

Har nog ALDRIG blivit så förvånad innan,
det var ju så många tokhärliga bidrag,
och så vinnen lilla jag.

GLAD!

Nästa utmaning gick ut på att
skapa något med
knappar wellpapp metall och band

och då blev mitt bidrag så här:



Ny härlig stämpel från Skogstokiga



Jag gjorde ett staflikort som jag fått tips om inne hos
Chruss

Aldrig testat innan, men kommer absolut att göra om det.



Från sidan.



Insidan, med wellpappsblomma och knappbrad i mitten.



Löööövli, eller hur??

Nästa och sista utmaningen
var det många med mej som suckade över
(och svor oxå för den delen,
nämner inga namn)

Gör ett bidrag med blått (turkos)
Grönt och orange

Mitt bidrag blev så här (fult)

Borde inte visa men det gör jag ändå så vill ni inte se så blunda NU!



Svår kombination.......INTE nöjd!

Jo kanske med mitt motiv då......min kärlek!

Tack till er ALLA som medverkade,
men ett extra TACK till mina bordskamrater som förgyllde min dag,

Linda med superduktiga dottern

Pernilla

Helena

I mitt nästa inlägg ska ni få se något så ända in i hästväg!!

Kram Cathrin


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

åååH! LÅter verkligen som en toppendag!

Är så avis på er som kunde träffas å pyssla hela dagen å bara prata skit! VILL OCKSÅ JUUUUU!!

Men vilka bidrag du hade till utmaningarna Cathrin!!

Urfina allihop! Såklart du vann med det första kortet!

Himla fint!

Jag blev väldans förtjust i det sista kortet också!

Förstår inte varför du tycker det är fult!?! TOKPELLA DÄR!



Ta hand om dej nu sötnos!



KRAM Petra

2011-03-06 @ 22:46:56
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej hopp!!



Va kul med scrapträff!! Jag ska så småningom ta tag i våran..måste få tummen ur bara..hehe..



Dina alster är jättefina och det är inte alls konstigt att du fick dela första platsen!!



Önskar dig nu en trevlig vecka!!



Kram Lena

2011-03-06 @ 23:38:59
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Aaaaa, du är för töter - tack för snälla ord på bloggen!:) Hörde att ni var kvar längst av alla - nästa gång är jag med på den! Ska hem till vrån efter jobbet och börja spåna på ett kort till en man som går i pension här på jobbet - snacka om utmaning...



Kram

2011-03-07 @ 08:27:42
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: wivi

Grattis! sträck på dig du är ju duktig...så kul med en sådan träff......



underbara kort!

ha en bra vecka!

kram wivi



snygg sidan blivit!

Postat av: Emma

hej!!!

Ja vad kul vi hade!!!

Herregud, vi måste göra om 1 snart igen!!!

Funderar om man inte bara kan ses en kväll å distressa lite eller så, man behöver ju inte släpa med sig allt utan bara "små pyssla" kanske lite förberett eller så å bara umgås å snacka skit!!

Ha det gott!! kram

2011-03-07 @ 14:34:55
URL: http://www.emmastokigatankar.blogspot.com
Postat av: chruss

Grattis!!!

Vilka tokljuvligs kort du har gjort och din tolkning av stafflikortet bara var ju mumma!!!

2011-03-07 @ 19:23:21
URL: http://chruss.blogg.se.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Dina kort är urfina allihop! Så underbart med träffen, men nästa gång SKA jag sitta vid samma bord som du.



Jag håller med Emma, vi borde träffas oftare och pyssla. Det är ju såå kul!

kram Annika

2011-03-08 @ 08:46:30
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Angelika

Hallå där!

Verkigen roligt i lördags och stort Tack för nerpackningshjälpen!

Mmm.. kanske bästa att hålla i den där lappen nästa gång =D eller kanske inte, ditt minne är ju INTE som en guldfisks, haha!

Hoppas vi ses snart igen!

Kram A

Postat av: Petra

Superfina allihop! Och klart att du skulle vinna Cathrin. Ingen snack om saken.

Massor av Skogstokiga bamsekramar

från mig

2011-03-09 @ 12:33:43
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Hej på dig du glada ungdom!



Låter som ni haft en trevlig träff. Varför var inte jag där, funderar lite?!



Dina kort är superfina och då menar jag ALLA. Grattis till vinsten. Tror minsann det är du på det motivet som står och vattnar nysådden i frusen såjord, haha!



Nä du vännen nu ska jag tjoffa ihop ngt att stoppa i munnen och INTE blir det plankstek.



Ha en skön kväll och STOR kram till Dig/Gunilla

2011-03-09 @ 20:50:51
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Ja, det var verkligen roligt!! Jag fick sån inspiration! Dina kort är superfina allihop, även det orange/blå/gröna ;)



Kram Maria

http://mariasdagbok.blogspot.com/

2011-03-09 @ 22:38:55
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vilka fina kort!

2011-04-02 @ 15:03:44
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0