12 Mars-11 Något så in i hästväg......

Hej på er!!

Hoppas ni har en trevlig helg framför er. Min började jättebra igår med en semesterdag.

Men pust och stånk det kan vara svettigt att ha semester. Stod i köket HELA dagen igår för att baka tårtor, laga mat och fixa för kvällens lilla tillställning.

Vi firade min och "lillgrabbens" 18-årsdag, eller, harkel, jag fyllde kanske lite lite mer, men känner mej inte mycket äldre........eller kanske om jag känner efter, men det gör jag inte för då kanske jag plötsligt känner mej som 67.

I mitt förra inlägg avslutade jag med att utlova något så in i hästväg...............
och för mej är det det.

När jag förra torsdagen fyllde år och kom hem på kvällen efter jobbet vid 20-tiden knackade det på dörren.

Där står mina söta flickor och deras pojkvänner  de sjöng, hade med sig paket och en tårta.......och inte vilken tårta som helst utan en tårta i hästväg.

.......åh jag blev alldeles tårögd bara av att titta på den.



Ville verkligen inte sätta tårtspaden i den men blev så illa tvungen,
men det gjorde ont i hjärtat vill jag lova.

Tänk va.....en tårta som min STORA lilla tjej gjort bara till lilla mammsen,
visst är hon duktig? Tack gullunge!



Blommorna i olika gröna nyanser, gjorda av sockerpasta.

Nästa grej i hästväg är ett kort jag fick av Pernilla

Hon är så MAKALÖST duktig så hälften vore nog....... kolla in det här.



Är så GLAD över detta kort, TUSEN TACK VÄNNEN!

Men en sak är säker.....detta är inget kort man skickar med Posten.

Här krävs det att man anlitar  typ DHL eller liknade, himmel vad tungt det är.



Underbaraste stämpel från Vilda

Nu mina vänner ska jag ta mej en tur till söstra mi.

Kram kram och ha en mysig helg Cathrin

Kommentarer
Postat av: Bittan

Å jag som var och skulle gratta dej på jobbet igår så var du inte där !!!!!! fyyyyyy.

Stort grattis ändå ...å vikken tårta hälsa henne att Moi fyller år i april .

Kraaaaaaaam Bittan

2011-03-12 @ 16:55:55
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise Andersson

Hej

Vilken tårta och vilket underbart kort,,,,hoppas din dag blir fantastisk.



Kram Ann-Louise

2011-03-12 @ 17:34:00
URL: http://efterbehag.blogspot.com
Postat av: Lena

Attans jävla skit nu missade jag ju din födelsedag!! Förlåt..vet ju att jag kom ihåg den förra året..det måset vara åldern... ;)



Tårtan är ju ljuvlig..hoppas den var god!!



Fortsatt trevlig lördag!!



Kram Lena

2011-03-12 @ 23:28:21
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Anita

Hej vännen!

Vilken underbar överraskning. Tårtan är ju ljuvlig. Vad smakade den?

Kortet gillar jag mycket.

Hoppas du har en skön söndag.

Kram till dej.

2011-03-13 @ 11:56:57
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Petra/Paradise

WOW!

Vilken uppvaktning du fick Cathrin!

Himla fin tårta!! MUMS!! Förstår att det måste känts i hjärtat att skära i den.

Vilken talang hon är, din äldsta dotter!



Kortet från Pernilla var ju också hur fint som helst!

Och vilken gullig textstämpel m motivstämpel!



STOOOOR KRAM Petra

2011-03-13 @ 12:59:18
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Vilken kalasuppvaktning! Du är värd det många gånger om.

kram Annika

2011-03-14 @ 08:43:00
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Petra

Men herre gud vilken fin tårta. Lövli!



Och kortet du fick var makalöst snyggt!



Massor av Skogstokiga

bamsekramar från mig

2011-03-14 @ 11:28:25
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0