4 Februari-11 Smaskiga recept och utlottning hos Lena!

Hej!!

Tänkte bara tipsa om en matblogg med en massa smaskiga recept så här inför kommande helg.

Det är Lena min gamla Dt-kolega på Skogstokiga som skaffat sig änu en blogg med en massa mumsiga recept.

Vi tänkte själva prova på Grönsakskycklingen i kväll.

Eller så här är det .......Jag tänkte att denna rätt ska stå färdig på bordet i kväll när jag kommer hem från jobbet, så jag lägger fram receptet och hoppas på det bästa.

Lena har även en utlottning med ett jättefint pris och kikar du in HÄR kan även du vara med.



Jag snodde Lenas bild på Grönsakskycklingen......lika bra att erkänna stölden direkt annars kanske jag blir inburad.

Visst ser det gott ut!!

Ha nu en riktigt trevlig helg allihop, KRAM Cathrin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser riktigt smaskigt ut. Måste testa någon dag.

Ha en bra dag!

Kram Emelie

2011-02-04 @ 12:01:31
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com
Postat av: Anneli

Det ser jättegott ut ha en trevlig helg hälsa din kära kram

2011-02-04 @ 17:32:42
Postat av: Lena

Halloj där!! Tusen tack för reklamen till min tävling!! Jag kommer inte anklaga dig för bildstölden..haha...klart du fick!! Hoppas du fick kycklingen serverad som du ville och att du isåfall gillade den!!



Trevlig helg!!



Kraaam Lena

2011-02-05 @ 11:19:41
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Länge sedan jag tittade in nu.

Oj, så gott det ser ut! Måste jag prova. Hoppas du fick det serverat. Må gott i helgen! Catrine

2011-02-05 @ 12:56:23
Postat av: Elzie

Det såg verkligen smaskigt ut. Får nog prova det nån helg.

Hoppas du har en bra helg. Själv har jag bara 9,5 timmars jobb kvar i morron, sen är jag ledig, hihi.

Kram Elzie

2011-02-05 @ 22:00:00
URL: http://essemia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0