25 September-10 Fy F-N vad jag är BRA......

Hej på er!!

Fy f-n vad jag är bra på att INTE uppdatera min blogg. (förlåt till er som inte tycker om fula ord:-)

Hm, konstigt att jag ska vara bra på sådana saker och inte på något som man kan ha nytta av.

Ja ja, alla är vi bra på något, eller hur.

Mycket har hänt sedan sist, vi har tex köpt motorcykel, en Yamaha FJ 1200, skit att säsongen är slut.
Slut är oxå båtsäsongen , idag har vår båt kommit upp på torra land igen, så nu står hon här hemma igen,
kommer inte ens ihåg att det varit sommar, wroooom.

Haft bilen på reparation och det känndes hur bra som helst då det skulle kosta ca9000:- men jag behövde bara betala 650:-
allt pga att Volvo stod för just detta felet om bilen var max 5 år och min skulle fylla 5 år dagen efter jag lämnade in den.

Snacka flyt, herre gud nu har jag plötsligt 8000:- över, ja eller nej kanske inte.......hade dem nog inte från början ens, eller hur det nu var.

GLAD blev jag i alla fall!

I dag gifter sig en av Peters anställda och jag fick den äran att göra kortet, och det blev så här:



Med detta önskar jag er alla en riktigt trevlig helg.

KRAM Cathrin 

Kommentarer
Postat av: Elzie

Här är en till som är lite "hal" i munnen ibland, hihi. Låter inte alltid så fint, men vadå??



Vilket fint kort du gjort. Det kändes verkligen fräscht.



Här har det arbetats i trädgården i em. Och på måndag tänkte jag att jag skulle åka till en viss butik här i stan. Synd att det inte är den du jobbar i!



Hoppas du får en bra helg.

Kram Elzie

2010-09-25 @ 18:23:07
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: chruss

Tjusigt kort!!!!

2010-09-25 @ 19:38:46
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Ja alla är vi bra på olika saker :-D fast jag tror att det finns fler saker just du är bra på!



Sommaren bara försvann och hösten är här. Hoppas på fler höstdagar likt den i fredags, då behövde man ingen jacka.



Jag gillade kortet du gjort, härligt dova färger och de röda blommorna ger det lilla extra.

kram Annika

2010-09-26 @ 07:33:18
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Pernilla/Trollwing

Vad snyyyyyyggt! Hade ju äran att se motivet "nymålat" och med det färdiga kortet blev det ÄNNU bättre!

Jo, typiskt att ni inte kom till skott att köpa mc förrän nu! Vi har ställt av våra hojar idag...snyft! Säsongen är alltid alldeles alldeles för kort:(



Nu får vi lobba för mer pysseltid istället:)

Kram honey!

2010-09-27 @ 19:09:08
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Petra

Charmigt kort :O)

Massor av Skogstokiga kramar

från mig

2010-09-28 @ 19:14:55
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0