3 Maj-10 2 nya kort & Bloggcandy hos Lena!

Halloj på er!!

Helgen har gått i raketfart som vanligt, wroooooom bara och så är den över.

Fixat lite i trädgården och Älsklingen har hängt på vår båt och putsat och putsat och putsat och putsat,
ja ni fattar va? Undra vem som är hans Älskling?

Ja ja......han får hålla på med sin kärlek om jag bara får hålla på med min, att göra kort.

Är inne i något slags stimm nu när jag bara måste få hålla på med det och jag har fått några kort gjorda i helgen.

Tänkte visa 2 här och nu , det första är med en Magnoliatös och texten bakom henne är ju en av mina favoriter från Skogstokiga.



Det andra kortet skickade jag in till en tävling där man skulle göra ett kort i svart och vitt
+ en valfri färg till och jag valde rosa som ni ser.

NOSTALGI och fotostämplen är embossade och notstämplen vanligt stämplad om nu inte det syns.



Nu fattar inte min ärthjärna varför denna bilden blev mindre men det blev den,
jag och datorer= KRIG.

Inte nog med att jag haft en helgalen dag på jobbet och inte fått hälften gjort av det jag tänkt och det till stor del pga av datorer, nu ska det krångla hemma oxå.SUCK!

Kika gärna in hos Lena och delta i hennes bloggcandy då hon firar helt otroliga 30 000 besökare.

Lena och jag är gamla Dt-kollegor, när jag hade förmånen att vara Dt för Skogstokiga och om allt går vägen så ska vi faktiskt träffas i morgon eller på onsdag, ser jag verkligen fram emot, hoppas nu bara att det blir av.

För er som undrar så mår "bäbisarna" bra ska kolla till dem i morgon igen för att ev sortera bort ytterligare ägg,
som inte utvecklats som de ska.'Bara 1 vecka kvar innan dunbollarna anländer.

Ha det gott tills vi hörs nästa gång,

KRAM Cathrin


Kommentarer
Postat av: Elzie

Vilka läckra kort du gjort. Gillar den där notstämpeln.

Här har det redan blivit tillökning. Och det utan att jag behövde göra någonting, haha.

Ha en bra kväll.

Kram Elzie

2010-05-04 @ 17:31:11
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Superfina kort! Vi är båda lika skogstokiga i Petras stämplar, eller hur :)

Många kramisar från mig

2010-05-05 @ 09:59:50
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Petra

Väntar med spänning på att dina "dunbollar" ska komma. För du lägger väl ut en bild av dem sen.

Skogstokiga bamsekramar

från mig

2010-05-05 @ 13:58:09
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Kanonfina kort du gjort, alltid kul att kika in här och se vad du har för dig.

2010-05-06 @ 07:24:51
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: wivi

Underbara kort som vanligt =)

Jag är lite sugen på dunisar om de är fjädrade på fötterna förståss konstigt men de har varit ett måste här...En gång när de va skitigt ute och de hade trampat omkring i skiten tog ja en balja för att skjölja av dom precis kom en kompis som minsan aldrig glömmer de så hon talade om för alla att jag minsann tvätta fötterna på mina hönor..men några år senare när hon själv hadehöns från mig ..va de hon som va ännu värre thihi....

Jag har varit utan i nästan fyra år så ja är suuuugen igen..

Ha en bra helg

kram wivi

Postat av: Asbjornadele

Good web with cool info. Thanks.

2011-04-26 @ 21:52:08
URL: http://asbjornadele.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0