4 Mars-10 Tusen Tack!

Hej!!

Till att börja med så vill jag säga Tusen Tack till alla er som Gratulerade mej i går på min födelsedag.

Om ni visste vad jag blir glad i hela kroppen men mest i knoppen, tack tack tack.

Man kan nästan tro att jag fyllde 100 men det är jag helt säker på att så var inte fallet.

På morgonen kom la familja med fika och (skön)sång  fin fina presenter........JAG FICK EN SYSTEMKAMERA,
skutt skutt av min Älskling....puss på dej.

Av yngsta dottern en söt liten top eller om man ska kalla den blus vad vet jag.

Mobilen pep i ett igår med grattishälsningar och brevlådan var full av de undrbaraste kort och här på bloggen och via mail fick jag en hel hög med hälsningar,allt detta bara för att jag fyllde 34, eller om det var tvärt om på siffrorna kommer faktiskt inte ihåg så noga och vem fasen bryr sig.

Nu tänkte jag visa lite bilder jag tog med nya kameran igår men det visar sig att minneskortet krånglar så jag får nog gå till butiken och byta......fotade mina presenter bla, men ni får se det när jag fått ordning på det.

Istället får ni se ett kort jag gjort till en jobbarkompis vars svärmor fyller 70 år.



Hastigt och lustigt taget och inte beskuret el nå´t, men men ni får ta det som det är.

Vi hörs snart igen! Kram Cathrin

Kommentarer
Postat av: Elzie

ÅH, GRATTIS I EFTERSKOTT!!! Hade ingen aning om att du fyllde just igår. Men roligt att du fick en massa saker av andra som har bättre komihåg!!



Jätttesnyggt kort du gjort. Hur gör du när du beskär? På min dator funkar det inte alls. Går inte att dra in det vita som blir "över", haha. Kanske är det jag som inte funkar, vad vet jag.



Ha en skön dag.

Kram Elzie

2010-03-04 @ 14:34:10
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Grattis så här en dag i efterskott! Trist att det krånglar med nya kameran, hoppas att det är smidigt åtgärdat.

kram Annika

2010-03-04 @ 18:29:36
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Sandra

Grattis Grattis vännen!



Kul att du blev ordentligt uppvaktad.



Kramisar<3

2010-03-04 @ 20:23:15
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: wivi

Grattis i efterskott hoppas du hade en underbar födelsedag!!

Jag blev jätte glad för din komentar tack tack hade ingen aning om det så nu åker dom ner i jord igen

tack snälla söta du

ha en bra dag

wivi

Postat av: Petra/Paradise

WHAAT??!! Lyllos dej som fick en systemkamera!

Det kan jag bara drömma om..som har en man som pluggar :P



Vilket fint kort du gjort till din jobbarkompis svärmor! =)



Duuuu, jag vill veta hur du tömde äggen på dess innehåll! berätta!! =)





2010-03-05 @ 13:17:00
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Petra

Ett stort GRATTIS i efterskott tjejen.

En megastor bamsekram

från mig

2010-03-06 @ 16:55:01
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Anonym

stort grattis i efterskott !!!



jag var med på alfabetet på slutet emot 1 som absolut skulle ha det gav upp på 150. T ska va ledig en dag i v , om jag orkar blir det en dagsutflykt till borås,får lura med honom till magnolia :-)



ha en bra dag kram fr Bittan i soffan

2010-03-07 @ 10:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0