23 Juni-10 Fågelhund, utflykt & kort!

Tjabba tjena!!

Solen har gått ner efter en underbar dag, blommorna är vattnade, alla djuren har fått mat och jag måste lugna mina bloggnerver med detta inlägg.

Min hund Zoya är ju en Welsh Springer Spaniel......en fågelhund och det tänkte jag ge er bildbevis på.



Vad sa du nu Siw????? (Zoyas uppfödare)

Det här är hennes "bebisar" som hon vaktar och pysslar om, hon släpper inte in vem som helst
som vill titta på dem..............Roy tex (grannens hund) var inte välkommen till dem, annars är de kompisar, men kolla på kycklingar får han göra någon annanstans.



Här får matte hjälp att mata kycklinga med gräs.

I går var jag på en liten utflykt  med sötaste B & A-L tack för att ni ville ha mej med:)

Vi körde mot Borås stannade på loppis med "gubbsjuk" ägare, som bjöd in sig själv på kaffe och smaskig kaka
när vi hade en liten fikastund.

Vi fortsatte mot Borås och Magnolia där köpte vi INGENTING........usch vad jag ljuger.

Vi hamnade senare i Fritsla och en STOR Tyg/inredningsbutik, flera andra småbutiker fick oxå besök av oss,
Vilken härlig dag......TACK TJEJER!

Till slut en liten titt på ett kort jag gjort till lilla Selma som redan blivit 1 år.





Vill bara till slut önska er en riktigt trevlig Midsommar!!

Massor med kramar från mej, hej!

Kommentarer
Postat av: Smörsoppens Siw

Det var en rolig bild, den vill jag låna till min hemsida?

kram

Siw

2010-06-23 @ 22:25:12
URL: http://www.smorsoppens.se
Postat av: Lena

Oj vilken snäll hund!!! Hon ser onekligen omhändertagande ut...har koll på dem!!! Va söt hon är..



Och vilket fint kort..stämpeln var ju klockren till en 1-åring!! Och det alfabetet ligger hööögt på min lista!! Jättefint!!



Passar på att önska dig och din familj en härlig midsommar!!



Kram Lena

2010-06-23 @ 23:14:59
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Anita

God Morgon!

Vilken underbar bild på en underbar vovve.

Er utflyktsdag låter mysig. Den får du berätta om i helgen för jag har hört att ni ska till samma ställe som oss. Vad kul! Då ses vi snart.

Kramis

2010-06-24 @ 08:13:00
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Bittan

tack själv för en galet rolig dag :-) ingen fara med mej,det hade ju varit lite mer spännande om jag hade varit yr i tisdags !!!! idioterna tutade ju ändå hihi.

Ha nu en riktigt skön midsommar hemma el i båten ? Vädret ser ju ut att hålla i sig. Å glöm inte växthuset, jag har ju grimman så se till att fixa min häst :-)



Kraaaaaam

2010-06-24 @ 08:48:06
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com/
Postat av: annika

Oj,söta är dom,både kycklingar och hund!!

Kan tro att ni shoppade rejält,det brukar det göras i det sällskapet!!

Ha en riktigt trevlig midsommar!

Hälsn.annika

2010-06-24 @ 08:56:17
Postat av: Nya Catrine

Söta Zoya! Roy fick inte komma in men är glad ändå. Särskilt glad är han i Zoya.



Låter som en härlig shoppingtur. Fullt av Ingenting. Brukar bli så.



Kanske ses vi i midsommar? Om inte så önskar jag er en härlig helg!



Catrine

2010-06-24 @ 15:49:41
Postat av: Petra

Ser ut som om vovven räknar hönsen på översta bilden. Man kan inte göra något annat än att skratta åt dina inlägg. Du skriver så roliga.



Babykortet blev tokcharmigt!



Ha en riktigt skön och härlig midsommar



Massor av Skogstokiga sommarkramar

från mig

2010-06-24 @ 17:00:20
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: AnnikaS

Underbara foton!

Jag vill se högen av ingenting, blev lite nyfiken. Kortet till Selma är riktigt sött, tänk att hon redan är ett år.

Ha en riktigt skön midsommar!

kram kram Annika

2010-06-24 @ 19:29:34
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Emma

vad söt hon är voffsan!!

är det bebisarna som är så stora redan??? JISSES!

VI HÖRS SNART HOPPAS JAG! kram!

2010-06-26 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0