26 Januari-10

Hej på er!!

Jaha idag är jag olydig, skulle städa och fixa iordning lite här i huset och vad gör jag????

Stökar ner, vimsar runt och gör allt utan just städar, och nu hamnade jag här, suck.

Fast allt detta andra jag gör är ju mycket roligare än att städa så varför inte??

Har tex sytt ett nytt kuddfodral igen, som ska sällskapa de andra kuddarna i soffan:





Sen har vi satt upp lite nya hyllor i köket och det blev så här:







Har nog inte piffat klart på hyllorna än så i morgon kanske det är helt andra saker som står där,
eller inte, vi får se-

Nu tänkte jag smälla i mej en semla (igen) till kaffet och sen blir det till att röjja och städa.............

KANSKE, om jag inte hittar på något annat som är roligare.

Ha det bäst mina vänner och ni vet hur glad jag blir för era kommentarer va??

Kram på er Cathrin

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Vad fint du har!

Hur sitter hyllan uppe egentligen? Jag ser bara tre konsoller och en konsoll på det högra hyllplanet liksom.... funderar

2010-01-26 @ 18:10:29
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej vännen!

Tack själv. Det var en trevlig kväll.

Mycket snyggt med hyllorna. Och grejorna som står på. Kul att se. Oboy burken måste vara gammal.

Kuddarna blir så himla snygga. Jag glömde ju fråga hur du gjorde dom. c",)

Natti fnatti kramis

2010-01-26 @ 22:56:45
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Chruss

Oj, vilket snyggt kök!!!! Härliga nostalgiska burkar!

2010-01-27 @ 09:24:54
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: annika

Snygg kudde,och bilden med ängeln var ju jättesöt,tradera eller har du hittat den på någon kul sida som man har missat!!?

Hälsn.annika

2010-01-27 @ 12:04:24
Postat av: Elzie

Man måste ha rätt att vara lite busig ibland. Städa hinns nog med - nån gång, hihi. Är inte heller någon städare, jobbade för länge med det, tror jag.

Jättesnygg kudde du gjort. Är det lintyg du använder? Skulle göra så mycket de här dagarna, men jag fastnar liksom här jag också.

Hoppas du har en bra onsdag och kör försiktigt i snövädret.

Kram Elzie

2010-01-27 @ 12:07:15
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Elzie

PS! Vad snyggt det blev med hyllorna. Skulle vara kul att se lite mer interiör från er. Ni verkar ha ett mysigt hem.

Kram igen, Elzie

2010-01-27 @ 12:08:23
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

åååh! Dina kuddar är som vanligt fantastiskt fina!!

avis på dej som orkar sätta dej å dra fram symaskinen

Givetvis är detta bra mycket roligare än att städa, så jag förstår ditt val :P



Shiiiiit va snyggt det blev i hörnet av köket!! SÅ min smak!!!

Avis på dej som har det så fint hemma...du skulle DÖ om du såg mitt kök!! haha



Många kramar Petra

2010-01-28 @ 08:50:26
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Sandra

Amen åååh nu börjar det bli lite fuskigt;P Hur många snygga kuddar hur du nu? jag har fortfarande inte tagit mig i kragen och sytt någon, men jag har plockat fram symaskinen*fniss*alltid en början=)



Så fint du har det i ditt kök då, precis i min smak.

Kul att se lite hur ni andra har det hemma.



Du har en award att hämta inne hos mig=)



Ha det bra i snökaoset!



Kramelikram<3

2010-01-28 @ 12:04:32
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Bittan

Halloj !



Städa kan du göra i ett annat liv :-) När det finns så mycket roligare att göra så passa på och pyssla när tiden finns. Fördelen med att jobba som jag 7-16 el 8-17 är att man inte är hemma i dagsljus på hela veckorna . Sen kommer helgen och då är det ingen fördel längre haha. Om du har vägarna förbi så är Carpe Diem öppet för vipkunder :-)



Kram o trevlig helg // Bittan

2010-01-28 @ 22:02:14
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Gunilla

.....och vad tror du jag gör nu när dammsugaren står bakom min rygg och viskar;=D!!

Jo du kollar in här hos dig på allt snyggt som du får till, så mycket roligare. Härligt kuddfodral och din kökshörna är verkligen superfin. Så vill jag också ha det;=D!!



Nä i med kontakten så jag kommer igång med dammsugareländet. Konstigt att ingen kommer och knackar på dörren och undrar om dom kan få städa hos mig. Hade varit bättre än alla tråkiga försäljare;=D!!



Kram vännen och trevlig helg/Gunilla

Du har award inne hos mig.........

2010-01-29 @ 14:25:56
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej var har du köpt de underbara stryka-på-bilderna till kuddfodralen.



Maila gärna [email protected]

2011-12-07 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0