23 Februari-10 TILL SALU!!

Hej på er!!

Tänkte höra om någon av er skulle vara intresserad av att köpa lite snö???
Jag har nämligen MASSOR till salu i så fall, bara hör av er, priset kan alltid diskuteras.



Här ser ni min hjälpreda när jag skottar snö.
Nu undrar ni vad hon kan hjälpa till med kan jag tro och det hon är bra på är att hela
tiden spring framför snöskyfflen och vara i vägen.

Hade kameran i fickan  när jag skottade och som ni ser.......precis framför.

ALLA ÄR VI BRA PÅ NÅGOT! Zoya är för övrigt bra på att vara världens bästa hund,
förutom när hon inte gör som jag säger och då är hon oxå till salu.

Kanske kan göra ett paketpris!


I mitt fönster på vårat lilla kontor ser det ut så här:



Bara älskar min rostiga Madonna.

Till sist visar jag ett kort jag gjort till min brorsdotter som fyller 12 år.



3-D lack på hjärtan och knappar.......syns ej här.

Ha det gott mina vänner Cathrin

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Paketpris på snö och hund säger du!?

UUM! tål att tänkas på!

Tänkte göra världens pulkabacke på bakgården..så lite mera snö hade ju inte skadat :P



Kortet till brorsdottern är ljuvligt fint!!



jag hade så gärna velat komma till Hildas men tyvärr har vi match den helgen så det går inte =(

Däremot försöker jag sikta på att åka på Stämpel & scrapmässan. Såg att den var förflyttad till Borås.

Ska du dit?



KRAAAAAMISAR!

2010-02-23 @ 15:27:15
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Bittan

Snön kan du få behålla men en vovve e ju aldrig fel :-)



ha ha tror inte på den försäljningen.



Ha det gott // kramar Bittan

2010-02-23 @ 20:31:55
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Bittan

Hallå du !



Ta så mycket youghurt att det blir krämigt. Gör du den i en normalstor ugnsform blir sisådär 3-4 dl lagom . Pomamorerna är snett emot mjölkdisken bland tapas tillbehören , nästan bredvid provsmakningstanten. Nästa gång kan du glänsa o visa personalen var det finns nånstans :-) Det finns med olika fyllningar i 2 olika storlekar på förpackningarna. Det är de som gör smaken :-)



Lycka till Kramis Bittan

2010-02-23 @ 21:50:59
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Sandra

Har du snö hos dig? Här har vi +25 grader, solar,badar och klipper gräsmattan (Y) Så jag tror nog att jag tackar nej till snön nu när vi har det så skönt ;)



Läckert kort så mysiga färger.



Kram kram<3

2010-02-23 @ 21:56:22
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej vännen!

Näe, ubåt vill jag inte åka. Du ska se att våra båtar får vatten att åka på. Frågan är bara när. :o)

Du är så rolig, sitter här och ler åt vad du skriver om Soya vovven. Jag köper henne gärna. Fast jag vet att du inte kan vara utan henne.

Fint kort du gjort. Du är så himla bra på det.

Kramis

2010-02-25 @ 09:21:44
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Anneli

Hej vännen vi kan byta snö om du vill ha lite stadssnö så har vi mycket också, och jag kan ta Soya men jag tror du skulle sakna henne. Ha en trevlig helg

Kram Anneli

2010-02-26 @ 17:21:33
Postat av: Bittan

Hej !

Va bra att maten blev lyckad :-) Nu e vi hemma igen fattiga o lyckliga haha . Lekerydskiosken suger o då menar jag inte mjukglassen som Darlingen trodde att vi skulle åka o köpa. Fyyyyy va mycket snygga kläder vi shoppade o lika mycket finns kvar tills nästa gång. Hann med en snabbis i Ölmstad oxå.

Ha de gott / kramis Bittan

2010-02-27 @ 19:14:32
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0