31 Augusti-10 Sommarens sista dag???

Hej!!

Läser i dagens tidning att i dag är det sommarens sista dag.....är det verkligen så??

Vart tog i så fall denna sommaren vägen??? Jag fattar ingenting (inte ovanligt) den måste swischat förbi,
i ett rasande tempo.

Tittar jag ut så ser det verkligen ut som sommar, men det känns i luften att hösten är i antågande.

Var finns frysknappen??? Så här vill jag ha det! Inte kallare inte mörkare och INTE en hel låååååång höst/vinter framför
oss innan det kommer en sommar igen. Är jag ensam?? 

Får väl njuta av sommarens bilder i stället, som den här tex.



Fynd från en av sommarens skogspromenader.

Tänkte visa 2 kort jag gjort på beställning.

Det första till en kille som fyllt 3 år, han gillar bilar och grävmaskiner sa beställaren. JIPPIE!!

Grävmaskinsstämplar har man ju massor....NOT.

Så jag fick fuska , för det var ju klart att grabben skulle ha en grävmaskin på sitt kort, om han nu gillar det.

Printade helt enkelt ut en bild på en grävmaskin, lätt som en plätt.



Nästa kort har jag gjort till en hästtokig tjej som fyllt 10 år.

Fick förfrågan om jag hann göra ett kort och räknade snabbt ut att jag hade 4 dagar på mej, så jag sa givetvis ja,
inga problem.
Sen kom jag på att jag inte skulle träffa personen i fråga på dessa 4 dagar så plötsligt hade jag bara några timmar på mej när jag kom hem efter jobbet, urp, så det kan bli.

Men det gick ju det med, eller så här blev det i alla fall.



Stämpelmotivet är Skogstokigt så klart!!

Öppningen på kortet är under spetsen om nu inte det syns.

Allt för idag!! Ha det bra mina vänner och passa på att njuta av sommarens sista dag, i morgon är det höst,
fast med sommarväder:).

Kram Cathrin

Kommentarer
Postat av: Inga Larsson

Men en sån härlig stämpel..hästen och tjejen...

Ha en bra kväll// Inga

2010-08-31 @ 18:46:55
URL: http://Gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Pernilla/Trollwing

Hej raring! Korten är superfina, helt perfekt att du hittade en riktig grävare att ha på kortet, vilken häftig idé! Ridflickankortet är ljuvligt, vad underbart du färglagt, fattar inte att du hann!! Själv är jag århundradets långsammaste scrappare:)

Inte INTE slut på fina dagarna än hoppas jag?! Önskar mig några rigtigt goda mc-dagar innan blöta löven kryllar på vägarna.. Ringer /messar dig i veckan, kanske hinner förbi en kortis och beundra ditt byllerby-hus och de fina nya kycklingskräpen? Kramar!

2010-08-31 @ 21:49:09
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Petra

Tjohoooooooo tjejen!

Men herregud vilka snygga kort. Pssssssssst!!!

Post är på väg till dig.



Skogstokiga bamsekramar

från mig

2010-09-02 @ 16:23:02
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Petra

Svar på frågan stl. småmotiven



Cirka stl.

-Flätat hjärta mini 3x3,5cm

-Sigill mini 2,7x2,7cm

-Knäck (i naturlig storlek som en knäck/ischoklad)

-Minisvamp 2,5x2,3cm

-Barnvagn mini 3x5,5cm



Skogstokiga inspirationskramar

från mig

2010-09-03 @ 08:15:16
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0