14 Augusti-10 Bröllopsyra!

Tjo hej på er!!

Ja då har men vaknat till liv igen, eller det är ganska länge sedan om nu någon trodde att jag nanat på kudden ända tills nu.

Gick ner till grann"tanten" i går kväll bara för att lämna ett kort hon bett mej göra, tanken var att jag skulle vara hemma igen efter 10 minuter och vad händer????

Jo hon tvingar mej att sitta ner på en stol i köket, med våld blir jag tvungen att dricka ett glas vin under tiden hon fixar mat,
vinet tar slut och jag måste dricka ett glas till, ni fattar vilken jobbig granne jag har va??

Maten blir klar och jag måste äta för nu har hon gjort alldeles för mycket, herre gud hon kan inte ens beräkna hur mycket som går åt.

Gott var det och vägen hem några timmar senare var lite krokig, men hem kom jag, jag hade snittslat banan ifall, blink.

Kortet hon bett mej göra får ni se en annan dag.

I dag visar jag 2 bröllopskort jag gjort på beställning, tror inte brudparen är ute och bloggar nu så jag vågar mej på att visa dem nu.





Väldigt lika varann men det blev lite bråttom och jag blev ganska nöjd med det första så jag körde på lite samma stil.
Glitterlimmet i brudbuketten får ni som vanligt fantisera dit, det är ju ända in i hundan att det inte ska gå att få 
med på bild.

Hoppas ni får en trevlig helg. Själv njuter jag i fulla drag:)

Kram Cathrin 

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Jag som hoppades få se årets första julkort, men den som väntar på något gott... :-D



Sådär jobbiga grannar kan inte vara bra. Vad gör man inte för grannsämjan?!



Korten är superfina och varför ändra på ett vinnande koncept?

kram kram Annika

2010-08-14 @ 14:34:53
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Petra

Tack för din goa kommentar tjejen!

Måste ju säga att dina bröllopskort blev SUPERBÄST!!! Me like :o)

Massor av Skogstokiga kramar

från mig

2010-08-15 @ 09:19:26
URL: http://lenascrappar.blogspot.com/
Postat av: Petra

Ja du tjejen. Kan det bli tokigare än så här!! Jodå fniss. Så går det när man ska länka bilder från bloggen samtidigt som man bloggar. (varav Lenas bloggadress hehe)

Skogstokiga yra kramar

från mig

2010-08-15 @ 09:36:59
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Hahaha....tycker att din granne verkar vara en väldans trevlig granne :)

Känner så väl igen det där, att man liksom måste tvinga i sig vinet...hmmm inte!!!

Vilka jättefina kort du har gjort, nästan så att man kanske ska gifta sig så jag får även ett sånt i min kortsamling från dig.

Massor med kramar och snaaart ska vi ses....jissa om jag längtar.

Kramis <3

2010-08-15 @ 13:07:55
Postat av: BellaMio

WOW!!! Superfina båda två!!! Å inte tycker jag det gör ett dugg att de är så lika! Man ska ju inte ändra på ett vinnande koncept liksom, hihi...



Tackar för din kommentar inne hos mig, jag blev verkligen glad!



Angående metallen så köper jag den hos Pysseltagen (så klart, hihi) finns i massa fina färger! Du hittar dem här: http://www.pysseltagen.se/show_cat.asp?cat_id=368

2010-08-15 @ 18:36:24
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Petra

Tjolahopp på dig !

Vicka läckra kort. Lika men ändå inte. Jag är ofta sån att jag gärna gör om sånt som en gång blivit bra. Säger som Annika; Varför ändra på ett vinnande koncept ?



Fy vad jobbigt med såna däringa tjatiga grannar som bjuder på gott...

Kram Petra

2010-08-15 @ 22:20:35
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Woody

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2012-03-21 @ 13:37:44
URL: http://woody.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0