24 september 07 Mycket kaos

Hej!

Oj, oj, vad länge sedan jag fick till några rader. Senaste veckan har varit ganska tuff,pust.
Vi har fått nytt kassasystem på jobbet,nya kassadiskar och kunden ska få packa sina varor själv,vilket vi skämt bort dem med innan.(nu blir det skönt för axlarna)
Fatta att det är lite mycket nytt på en gång som ska in i min lilla skalle och det värsta av allt är att den var nog redan full innan.
Helgen har gått åt till att fira min älsta dotters 18-årsdag,hurra,hurra.Hon firade med kompisar på lördagen och släkten  i går.Party,party.

Lugnt att komma till jobbet,TRODDE JAG! Där var det mesta kaos idag.Ett kassasystem som hade strulat i helgen,mycket att reda ut,snacka om att känna sej hjälplös när man kan så lite och allt är nytt.Men vi slog våra kloka huvuden ihop och tog en sak i taget.

Och nu hade jag tänkt att piffa till detta inlägg med en bild.Här nedan ser ni hur bra det gick.............

eller ni kanske ser att det gick mindre bra,suck pust stön jämmer och elände,vad trött jag blir på datorer. Tänk om man hade en dator man kunde säga till vad man ville ha gjort.

Ialla fall ha det så där jättebra allihop!

Kram kram kram Cathrin

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad trevligt med ett 18-årskalas! Ett steg närmare vuxenlivet;)
Låter inget vidare med allt kaso du har på jobbet. Jag saknar verkligen inte att arbeta inom handeln.
Synd att din dator inte kan själv göra momenten du ber den om;) Du kanske kan få en snabbkurs av dina familjemedlemmar?
Ta det lugnt nu och vila så mycket du bara kan!
KRAM!

2007-09-25 @ 14:35:05
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Carolina

GÖR REKLAM FÖR EN NY BLOGG. Delta du med med bilder, kommentarer och synpunkter. Sprid adressen :)

2007-09-25 @ 15:08:17
URL: http://fotografernas.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Verkar stressigt på jobbet så du gör rätt i och tar dig en stund vid "burken"!
Kalas för en 18-åring. Då kanske det snart är dax för körkort, eller?
Jasså du har också den modellen på dator som inte gör som man säger. Jag brukar banka på alla kanpparna samtidigt, men vet du det fungerar inte heller;) Då kommer äldste sonen och säger "mamma, ta det lugnt en knapp i taget" och så fixar HAN det!!!
Hoppas att det lugnar ner sig på jobbet snart så att det inte blir för mkt för dig.
Sköt om dig. Kramar från mig till dig/Gunilla

2007-09-25 @ 16:59:25
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Anneli

Hej vännen vad kul att höra av dig igen. har haft fullt upp med. Men min man jag och två kompisar var i Göteborg ihelgen och bara hade det trevligt ladda batteri till en ny vecka såå skönt och mysigt Kram Anneli

2007-09-25 @ 20:36:06
Postat av: Lena

Halloj tjejen!
Hoppas det har blivit lugnare för dig på jobbet nu!
Själv har jag fått hem toarullarna idag så du behöver inte skicka nåra!
Sköt om dig!
Kramar!!!

2007-09-27 @ 22:31:23
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Elzie

Hej du!
Ville bara tala om att fröerna kom idag. Lovar att hålla dig underrättad om hur det går. Och tusen tack!!!
Läser kommentaren innan. Toarullar??? *s*.
Ha en trevlig helg.
Kram Elzie

2007-09-28 @ 14:01:25
URL: http://essemia.webblogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Hallo där vännen!
Haft en bra helg? Hur går det med dator och kortmakeri? Bra hoppas jag! Själv har jag varit på mässa. Skitkul!!
Sköt om dig
Kram♥/Gunilla

2007-09-30 @ 19:19:00
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Cathrin!
Oj oj oj, låter jobbigt me de nya kassorna, men jag är nyfiken på hur det går och hur ni har det. Jag kommer och hälsar på er snart tänkte jag så ni får se våran guldklimp. Vi mår bra, börjar få lite rutiner och ordning på allt nu.
Hoppas allt är bra me dig, ha det fint.
Kram Anna

2007-10-01 @ 17:51:41
Postat av: Elzie

Ber om ursäkt om jag var nyfiken men det där med toarullarna lät så roligt. Inte så ofta man läser om det så här i bloggarna *s*.
Ha en skön dag du härliga tjej.
Kram Elzie

2007-10-02 @ 08:02:42
URL: http://essemia.webblogg.se
Postat av: Elzie

Ja, du fick mig att skratta gott i alla fall och det är väl bra? Man ska alltid försöka muntra upp sina medmänniskor.
/elzie

2007-10-02 @ 09:09:22
URL: http://essemia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0