9 oktober-07 Skam den som ger sej

Hej och god morgon mina vänner!

Ja,skam den som ger sej.........nu har jag suttit här vid burken läääääääääänge för att först försöka skanna in två kort jag gjort. Skannern ville inte som jag kan man säga. Allt verkade solklart, det står på skannern att den ansluter till pc:n precis som den brukar ,men där var det stopp,INTE ETT LIVSTECKEN,tror jag blir galen .Försöker igen och samma sak upprepar sig.Stängde av allt och började om,och vips så fungerade det.
Japp då kör vi tänkte jag.....men det skulle jag inte gjort för nu kom nästa bekymmer.
Kunde inte beskära som jag ville,hm, tror någon varit inne och ändrat lite. Efter flera försök och efter att jag sagt alla fula ord jag kan högt för mej själv,även pratat snällt med burken och tryckt på alla knappar en och en och ALLA  knappar på en gång................Jag lyckades,åh, vad jag är bra.
Nu gäller det bara att få in bilderna här oxå......håll tummarna.

image54

TAAAAADAAAA det gick ju alldelas lysande,jag försöker igen.....

image55

Helt fantastiskt,det funkade 2 gånger på rad,SKAM DEN SOM GER SEJ,inte jag inte.

Måste bara berätta vad jag gjorde i lördags oxå.
Min granne fyllde 40 år för ett tag sedan och jag fick bekymmer med vad jag skulle ge henne,men så kom jag på att en biljett till Ladies night vore ju inte fel,eller rättare sagt två biljetter så jag kunde hänga med oxå.
Vi började med att gå på restaurang,vi åt 4 små rätter och friterad banan med glass till efträtt,mums så gott det var.
Ja, det slank ner en och annan öl med,vi hade så trevligt.
Det roliga var att jag inte talat om för henne vad vi skulle göra,hon hade haft sina små aningar men hon var inte säker och jag gjorde allt för att förvilla henne.
Föreställningen var SUPERBRA.Martin Stenmarck,Kjell Bergqvist och Mikael Tornving och 5000 mer eller mindre galna tjejer,ja ni förstår säkert själva.

Det var allt för denna gång,ha det så bra till vi hörs igen.

Kram Cathrin

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!
Vilka ljuvliga kort. Jag bara älskar dem. I Efter tio nu på TV så ska de visa Scrapbooking. Kul.
Jabba, vad kul det ska bli i november när vi ska till Stockholm tillsammans. Jag längtar.
Må så gott.
Kramis från Anita

2007-10-09 @ 10:17:22
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Sussig

Jättefina kort! är ofta in för lite inspiration =)
Jag som är helt nybörjare undrar vad du använder för vit penna till dom små strecken och prickarna på dina utstansade blad mm.

2007-10-09 @ 16:42:35
Postat av: Elisabet

Mycke fina kort här.

2007-10-09 @ 18:41:38
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Åh så finfina kort du gör!

2007-10-09 @ 19:36:28
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Lena

Jättefina kort och en jättefin present!
Jag var oxå på Ladies night och visst är de goa gubbarna?!
Sköt om dig i höstrusket!
Det var kallt och bitigt i luften hos oss idag! Måtte bara snön hålla sig borta.
Kramar!!!

2007-10-09 @ 20:34:04
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

*hihi* du är ju så rolig när du berättar om dina små äventyr där hemma! ;)
2 kalasfina kort du gjort vännen!
Imorgon får jag besök i butiken!! *skuttar runt*
kanske kommer det ett gäng stämplar?!!?! *skuttar lite till*
MÅ gott vännen!!!
Kram Petra

2007-10-09 @ 21:46:33
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Anneli

Hej vilka underbara kort. Det lät ju jätte kul det ni var ute på, man behöver en liten kick nu i höstmörkret. Ha en jätte bra. Kram Anneli

2007-10-10 @ 05:54:50
Postat av: gunilla/nilla

Men vilken härlig överraskning du bjöd din granne på. Hon måste har blivit jätteglad. Vad snäl du är!
Jag bara älskar kinamat, så supergott1
Vilka fina kort du har gjort och SÅ fint du har fått in dom i datorn;) Du verkar ha samma kunskap som jag ungefär med datorer. Visst hjälper det att trycka på alla knappar och upprepa ett mantra med olika fina ord? Min son säger alltid "en knapp i taget och ta det lugnt", knasiga råd tycker jag!!
Ha en underbar dag och sköt dom dig ♥
Kram/Gunilla

2007-10-11 @ 11:05:00
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Chruss

Fniss - så där gör jag också. Svär och trycker och gastar att maken ska öppna fönstret...Likadant på jobbet, här ska inte sölas vid installationer., trycker flera gånger på knapparna...haha.
Underbara kort fr'sten!

2007-10-11 @ 18:26:22
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0