7 Mars-10 Ny kudde.......igen!

Hej mina vänner!

Hur har ni haft det i helgen??

En annan har ju jobbat, jobbat och jobbat. Har gått ganska bra faktiskt, vi har haft mycket att göra,
det är ju kul och så går ju tiden fort......och vips så har min jobbarhelg bara swischat förbi.

Jabba dabba doooo nu är man ledig i 2 helger........eller INTE, kom precis på att jag är ledig nästa helg och då bär det av på Nordiska stämpelmässan i Borås.

Helgen där på lovade jag visst chefen i ett svagt ögonblick att jobba på Elmiamässan, hm, undrar om man har ångervecka??

Nej jag ångrar mej inte, tror det kommer bli jättekul.

Har ni sett  en underbarare tulpan??



Köpte mej 20 st som fredagspresent bara för att.

Bilden är för övrigt tagen med min nya kamera.

Ännu en kudde har blivit till i min lilla kuddfabrik och denna gången blev det
en lite större med texten: GARDE DU NORD STATION 1876





Fler blir det....jag lovar, åh så kul det är.

Hm......fick en idé! Vore det intressant om jag lottade ut ett kuddfodral kanske??
Vad säger ni flickor??
Låt höra så kanske jag slår till i nästa inlägg.

Alles för idag!

Kram till er alla från mej.......HEJ!

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Läckra tulpaner och snygg kudde....

Klart att du ska lotta ut ett kuddfodral, det vore hur kul som helst! Och nu var utlottningen avslutad och VeronikaP står som vinnare.... :-)

Nehej, inte så...??



:-))

2010-03-08 @ 21:39:22
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Elzie

Ja, det var inte mycket till ledighet, haha. Men lite annorlunda var det ju än "vanligt jobb". Har också jobbat i helgen. + igår kväll, men NU är jag ledig två dagar. Sköööööööööööönt!!



Lika snyggt fodral igen. Och visst vore det jättekul om du lottade ut ett. Inte för att man brukar ha så stor tur och vinna, men är man inte med så har man ju ingen chans alls.



Ha en riktigt skön tisdag.

Kram Elzie

2010-03-09 @ 07:46:20
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Ballonger, flaggor och så Du vid mässan. Nu vill jag ännu mer komma iväg till Borås! Men jag tror fasiken inte att det kommer att blir av:D(!!

Attans trist för det hade varit dundrans kul att träffas.



Jag kommer att stå först i lottkön om du bestämmer dig för att att lotta ut ett av dina underbara kuddfodral. Ett sådant VILL jag VINNA!!



Nu bär det av med cykeln för att göra lite matinköp.



Sköt om dig tjejen och ha en dundrans skön tisdag.

Kram......

2010-03-09 @ 10:14:52
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: wivi

Haha!! när jag skrev in din adr. tog jag bara för givet att du oxå hade blogspot..men ack va fel jag hade...men nu blev det rätt thihi..jag är ju en sån däringa hund idiot som älskar att träna hund...men en del som läste min blog ville inte läsa om de så jag öppnade en ny svartatassar.blogspot.com el kolla i höger sidan.....

ha en underbart solig dag

kram wivi

Postat av: Lena

Superide!!! Jag anmäler mig redan som tävlande....skulle gärna vilja ha ett kuddfodral..de är så galet fina!!



Kram på dig och jga väntar på tävlingen...

2010-03-09 @ 19:04:45
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Bittan

Klart att du ska lotta ut en kudde.

ftersom jag inte "vann" alfabetet på tradera och inte kommer iväg till Borås borde min lott vara märkt så att det är den du drar tycker jag !!!

Haha ,nä jag har tur i kärlek och får va nöjd med det men jag vill absolut va med bara så du vet.

Ha en bra dag

kramar Bittan

2010-03-10 @ 10:20:24
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0