21 Mars-10 ........och vinnaren är.........

Hej allihop!!

Gissa om jag är TRÖTT.

JA JA JA , jag är som en skurtrasa, stackars mej, eller inte.

Fredag lördag och söndag har jag jobbat på Bomässan på Elmia, jätteroligt, verkligen, men man är ju inte van vid att stå  upp så länge, aj,aj,aj ont i fötterna och huvudet är totalt urblåst.....kanske är det lite synd om mej ändå.

Våran monter var helt klart den snyggaste på hela mässan och besökarna har shoppat
pelargoner och kryddor  mm som galningar.

Hur som helst så har det varit både trevligt och roligt, man har träffat mycket folk både kända och okända, kul kul.

Väl hemma så blev det rast och vila.....endast en hund hemma och hon var inte speciellt pratsjuk,
lycklig när man kommer hem men sen är hon lugnet själv.

Men fy vad jag HATAR leran som just nu har tagit över efter all snö, min i vanliga fall tvåfärgade hund har även en
mörkare nyans av brunt när hon varit ute och värst av allt är att hon torkar INTE av sig om tassarna när hon vill in igen, gegga gegga, usch och fy.

Ja nu ska jag väl inte hålla er på sträckbänken mer utan tala om vem som vunnit kudden,

Trummvirvel.........................

..............................

.............................

...................................................

..........och vinnaren är...................................

Petra/Paradise som vunnit en sån här kudde, GRATTIS!



Jag hör av mej till dej via mail gumman.

Nu ska jag snarka lite i soffan en stund innan jag går och lägger mej,

kram på er Cathrin


Kommentarer
Postat av: Cina hellstrand

Hej igen ! Trött är bara förnamnet men det har varit en trevlig helg med trevligt sällskap tack =) Och tänka sig det var ju inte svårt att kommentera=) ha en trevlig jobbarvecka hörs och syns=) Tjingeling.

2010-03-21 @ 21:46:33
Postat av: Petra/Paradise

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!



JAg vaaaaaaaann!! Jag vaaaaaaaann!!!! gör segerdansen och ballongdansen på en å samma gång



FY BUBBLAN VAD GLAD JAG ÄÄÄÄÄÄR!!!



YEs yes yes yes!!!!!! Tusen tack sötaste Cathrin!!!



Det låter som du haft en bra helg trots att sådana event tar kål på ens stackars huvud (och fötter!)

Men det är väldigt lärorikt att få vara med på dessa mässor.



WIIIIIIIII!!! Jag är så sjuuuukt glad!!

Kudden är MIIIIN! BAAAARA MIIIIIN!!

My preeeecious!! :D



STÖRSTA KRAMEN till dej SÖTIS!!!!!

2010-03-22 @ 08:59:26
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: wivi

Bloggvärlden är bra liten trots allt...du jobbade med min kusin i helgen Cina...lite kuligt thihi..

Ta´t lugnt nu i veckan och njut av helgen

kram wivi

Postat av: AnnikaS

Kan tänka mig att du är helt slut nu, vet hur det var när jag jobbade på pysselmässan. GRATTIS till Petra som vann denna fina kudden.

kram Annika

2010-03-22 @ 15:56:34
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Linn

Du morsan, på tal om kända människor. Säg vem har din dotter fotat och presskonferansat med idag om inte självaste statsministern? Du får komma på jnytt.se ;)

2010-03-22 @ 18:32:28
Postat av: VeronikaP

Grattis Petra, du är väl värd den underbart fina kudden!

Mässor är alltid kul, förstår att det är jobbigt att stå där en hel helg... :-)

2010-03-22 @ 21:52:55
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej vännen!

Tack för i fredags. Du gjorde dej så himla bra där i montern. Som var klart bäst.

Jaså, det blev inget soffliggande med chips och TV?

Nej, det visste jag väl. Inget för dej som har så många idéer och annat.

Vadå, Anneli lagt ut Peter på blocket?

Hm, funderar vad jag ska ta med på lördag. Hur gör du? Färdiga kit eller vad tar du med?

Ha en go ledig dag. För det har du väl idag?

Stor kram från Anita

Ps, du har nog rätt ang Ernst. :o)

2010-03-23 @ 09:36:20
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Åh nu är jag tjurig.....Glömde anmäla mig till din fina "kuddutlottning" fasen oxå! Du kanske kan ha en till någon gång??



Låter svettigt det där med mässan...Men samtidigt lite roligt antar jag? Nu har vi en riktigt underbar tid framför oss med alla härliga "vår" blommor =)

En ren fröjd att gå till jobbet ;)



Ha det så gott nu vännen och se till att vila upp dig ordentligt.



Kram kram<3

2010-03-23 @ 09:40:10
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Lena

Usch, förstår känslan med skurtrasan....

Men mässa låter väl helt i din melodi, ditt energiknippe!?

Hoppas du får lite vila nu, vännen!



Grattis till Petra som vann den otroligt fina kudden!!



Kramar!!

2010-03-24 @ 19:16:52
URL: http://cruelladelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0