25 April-10 Har jag sagt A får jag väl säga B!!

Hej hopp !!

Lova nu att ni inte garvar ihjäl er, men jag tänkte visa mina vildsvin jag skrev om i förra inlägget.

För säger man A får man säga B.

Ja men Ok ni får skratta jag bjuder på det!!

Man är ju ingen Picasso precis fast vissa tycks tro det(grannen som bad mej teckna))

Själv tycker jag det ser ut som något mellan flodhäst och myrslok INTE Vildsvin.

Nä nu fegar jag ut jag kanske inte ska visa ändå, eller jo det ska jag.

Lika bra ni börjar skratta redan nu.

Killen som fyllde 40 har tydligen någon gång skjutit en sugga med kulltingar ja av misstag då för det får man verkligen inte ajsing bajsing.

Så nu var det tänkt att han skulle få en lektion i hur man ser skillnad på galt och sugga.

Blev ombedd att suggan skulle ha tydligt ljuver (hm heter det så på en sugga eller kanske kan vi säga tuttar)

Galten skulle ha betar och sluttande ryggslut.



Suggan.



Galten.

Storleken på plakaten är ca 70x 50.

Tänk vad en flaska vin kan ordna till det, fniss.

Ja det är väl ingen idé jag skriver mer nu för ni ligger väl dubbla på golvet och vrider er av skratt,
men ingen är gladare än jag om jag kan roa någon.

Lovar att nästa inlägg ska innehålla något finare, typ ett kort kanske.

Kram på er!

Cathrin

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Jag tycker du fick till det där riktigt bra!

kram Annika

2010-04-26 @ 07:56:38
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: annika

Ja du,cathrin Picasso,det tycker jag att du hade gjort väldigt bra!!

Hälsn.Annika(kund på ditt jobb)

2010-04-26 @ 08:24:58
Postat av: Chruss

Fniss, det här var ju kul Cathrin!!!

(ja, det heter juver på suggor också...)

2010-04-26 @ 15:12:17
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Picasso gjorde väl sina konstverk och du gör dina. Du kan signera med gott samvete. Tycker dom blev hur fina som helst och det MENAR jag!!

Vilket vin var det som trollade fram så härliga vildsvin måntro?! Känns som jag skulle behöva mig en STOR flaska sådant för tillfället. Inte mycket inspiration här inte.



Du har fått mail! Skäms på mig som inte svarat förut!!



So long för den här gången.

Big kram till dig/Gunilla

2010-04-26 @ 19:15:41
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Inte illa alls!

Konstnär kanske är ditt nästa yrke, vem vet...

Ha en trevlig kväll!

Kram Emelie

2010-04-26 @ 20:21:19
URL: http://emeliespyssel.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Såg att du frågade vart hörnswirlen/"Hörn Vintage" kom från i Paradises blogg. Den är från Skogstokiga :O). Verkligen användbar.



Ha det bäst

Skogstokiga kramar

Petra

2010-04-27 @ 09:55:36
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Petra/Paradise

Vilken talang du har vännen!

Jag tvekade inte en sekund! Såklart man ser att det är vildsvin du tecknat! För tusan Cathrin! Du ska inte underskatta din talang!! Jag är mäkta imponerad!! :D

Jah, jag såg nu att Petra var snabbare än mig att svara, men jo, hörnswirlen kommer ju från Skogstokiga den också såklar!! :D

Var jag så otydlig inne hos mej menar du?!!

Det får jag ta å ändra på! ;)



KRAAAAAM



KRAMISAR!!!!!

2010-04-27 @ 10:19:13
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0