28 April-09 Fler kort!

Tjabba!

I helgen har det varit MER än fullt ös vill jag lova, har jobbat både lördag och söndag och folk blir som GALNA när det fina vädret kommer.........jag är inräknad.

Men bara för vi har fullt sortiment av alla sommarblommor så betyder ju inte det att man kan plantera ut sina Pelargoner och Petunior, vilket många tror.
Ni ska bara se hur besvikna de blir när man säger att, dagtid är det ju inga bekymmer men nätterna kan ju vara kalla och då måste man täcka över eller lyfta in blommorna över natten.

Men herre gud det är ju bara slutet på April och det kan vara frostnätter in i början på Juni, och det mest komiska är ju att detta upprepar sig VARJE ÅR.

Skavsår i öronen har jag i alla fall fått under helgen av alla frågor, men det börjar läka nu.

Nu tänkte jag bege mej ut i trädgården för att göra om ett land (var är du Nilla?) Det har blivit lite oordning så jag tänkte gräva upp allt och börja om från början, men innan det så ska jag visa några av mina senaste Dt-kort med
Skogstokigas stämplar.



Lycka är......en stolpe i alla fall om man är en hund.



Ett konfirmationskort jag gjort på beställning.



och här har jag dekorerat en tepåse som kan användas om man vill ge bort en påse med löste.

Petra jag älskar dina underbara stämplar, men det vet du va?

Nu mot spadar och andra trädgårdsredskap´.

Ha en härlig dag allihop!

Bamsekram från Cathrin

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Hur vore det med en stooooor infoskylt om frysrisken? c",) Ibland kan man undra varför butikerna börjar säla ettårsväxter redan i april. Folk tror ju att det är okej att plantera ut bara för att det finns att köpa av alla de sorter.

Nåja, varje år är det likadant.

Är du ledig i helgen?

Vi ska nog vara i Gränna från tors kväll till sön. Om vädret tillåter.

Hoppas att vi ses.

Kramis från Anita

2009-04-28 @ 21:50:21
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Soulsister

Som jag skrev inne hos Petra älskar jag kortet med vovven, sååå klockrent!



kram

2009-04-28 @ 22:02:56
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: sandra

Ha ha känner igen mig precis=D det har varit full rulle i butiken här också......folk blir som tokiga!

Vilka läckra kort hörrödu! Är konfirmanden en stämpel??



Sköt om dig och vila öronen;P



Kramisar

2009-04-29 @ 21:18:17
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Men du vilka läckra kort! Blev så himlans förtjust i tepåsen. Himlans söt stämpel, fina färger och läckra dekorationer.

Går dom stämplarna bara att köpa på Tradera eller?



Ja här blir det också trädgårdsarbete idag. Rensa mellan plattor, läs skittråkigt. Men när det är klart då blir det glada miner;=D!!



Ha en dundrans skön helg. Hoppas att du får massor av sol och värme.



Stor kram till dig vännen♥/Gunilla

2009-04-30 @ 12:08:59
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Tiggy

Jotack, jag vet hur det är med dessa ständiga frågorna. Jobbat inom växthus/garden center själv. Men det är bara att servera infon med ett leende och möta nästa kund. Man har fått dem mest underliga frågorna.. ;)



Jättefina kort förresten!

2009-04-30 @ 22:59:15
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Superfina kort! Alltid så mycket fina detaljer!

Ha en bra helg, själv ska jag hålla i Gävle scrapmässa.

2009-05-01 @ 06:05:49
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Korten är lika finuriga och sprakande färgglada!! love

Hur fina som helst!! =D

Hoppas allt är bra trots skavsåren i öronen.

STOR KRAM och fortsatt trevlig helg!!!

//Petra

2009-05-02 @ 00:16:28
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Lotta/ FruH

Lika fina som finurliga kort, som alltid - du är en sann mästare och passar superduper med Skogstokiga!

Stackars dina öron, skönt att de börjar läka.....Jag nöjer mej med penséer till efter järnnätterna i juni, sen blir det allt utom pelargoner för dom vissnar alltid i mitt sällskap...

Kram,

Lotta/ FruH

2009-05-04 @ 18:52:58
URL: http://lottafruh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0