13 Juli-10 Sommar och sol!

Hej vännerna!!

Svettas ni?

Det gör i alla fall jag konstigt vore det väl annars, vilken sommar vi fått, härligt.

Man orkar ju inte göra så mycket i denna värme, och just nu kände jag att det var skönare inne,
så jag passar på att göra detta inlägg.

Gäller att passa på kanske för det ska visst åska senare och då gäller det att dra ut alla sladdar, för här på landet smäller det jädrar så in i hoppsan.



Ett litet kort har knåpats ihop!



Väldigt användbar textstämpel som jag specilabeställt hos Skogstokiga,
även hörnstämplen som syns lite diffust (???? heter det så?) i hörnern kommer från Skogstokiga.

Nähä nu tänker jag fortsätta med dagens syssla...............SVETTAS.

Ha det gott!

Cathrin

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Ursött kort vännen min!!!

Läckra färger och färgläggning!! :D

Diffust? hum..jo, det kanske heter så i det sammanhanget? funderar



Neeeeeej!! Gör inte sluuuut med mej!!! Jag ska gottgöra det hela!!

Du berättade att du jobbade i helgen så jag förmodade att du även gjorde det i söndags.

Förvisso hade vi inte tid då vi var tvugna att åka tillbaka till Jkpg där jag skulle träffa en kompis för å fika.

Det bidde ett stopp för ett dopp i Landsjön annars hade vi nog inte tagit oss till storstan igen, med en icke fungerande AC...(den blåser varmt!!!!!?!)

Vi lovar att hälsa på nästa gång vännen!!

du ska veta att du fanns i mina tankar! Även om mina tankar mest var riktade till att lyckas överleva dagen i hettan..pust



Må gott sötis!!

Kramar

2010-07-13 @ 13:39:14
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej i värmen tjejen!

Ditt kort blev hur sött som helst.

Massor av Skogstokiga kramar

från mig

2010-07-14 @ 10:46:32
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Jo du VARMT är det allt! Man får röra sig ytterst långsamt mellan havet och solstolen, vilket slit, haha!!



Superhärligt kort! Den stämpeln var verkligen söt.



Ha det gott vännen.

Kram/Gunilla

Något mail har jag ikke fått.

2010-07-15 @ 09:25:08
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Pernilla/Trollwing

Heeeej tjejen! Jo, mässan var ju min första, hur roligt som helst! Mina ögon ploppade nästan ur sina hålor vid åsynen av alla scrapgrejer som fanns;)



Men Cathrin! Den där färgläggningen är all-time-high, jätte jättefint målad! Hela kortet är för övrigt underbart, och vilken fin textstämpel, den skulle jag vilja få tag i, så himla använbart.

Ses imorrn, då kommer jag med ägga-korgen:)



Kram kram!

2010-07-15 @ 22:00:36
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Jättefint kort, fina stämplar och vackra färger.

Ha det så bra i sommarvärmen.

2010-07-16 @ 20:46:30
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0