29 Oktober-09 Jag har shoppat!

Hej hopp allihop!

I tisdags var det tänkt att jag skulle gå "på stan" och köpa mej lite nya kläder mm, mm, innan jag åkte till Hildas Rum för att lära mej göra fina tags eller om du hellre vill kalla dem etiketter, men du får kalla dem vad tusan du vill.
Så här fina(?) blev de:



För att vara nybörjare på detta område med Distressdynor och embossing så blev jag väldigt nöjd och det var såå kul. Fjärilen glittrar av perfect pearls men det syns ju inte här. Tack söta Angelika för en trevlig kväll, och ni andra för trevligt sällskap.

Nu till shoppingen, det blev ju förstås några stämplar hos Hildas men det var INTE så dyrt, DET BLEV INGA KLÄDER, vad bidde det då då? Det blev............

EN NY BIL.........hur fan gick det till???? Jag fattar inget, vilket i och för sig inte är så ovanligt.

I alla fall så kör jag nu mera runt i en silver metallic Volvo v50 årsmodell -06.
Kanske visar en bild en annan dag men har ingen just nu.
Den bara stog där och skrek mitt namn så vad gör man?? SHOPPAR!

Lite annat pyssel som var jättekul är att göra ljus i gamla kaffekoppar. Jag har köpt på loppis lite udda koppar till en billig peng, sen lite ljusmassa och vips så har du jättemysiga ljus.



Som avslutning blir det ett Skogstokigt julkort.



Hoppas ni har fantasi så ni ser allt glitterlim som finns på snöflingorna.

Nu ska jag och min nya bil åka till jobbet.

KRAM Cathrin

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hejsan svejsan!

Tack själv för en väldigt rolig och trevlig kväll!!

Och visst blev tagsen fina, inget att tala om liksom =)

Hoppas vi ses snart igen!

Kram A



2009-10-29 @ 08:51:32
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Angelika

Hmm...

Undrar om det blir rätt nu med min adress, hittar inget fel men testar detta...

Postat av: Anita

Hej vännen!

Grattis till nya bilen. Nu känns det riktigt lyxigt att köra till jobbet kan jag tro.

Vad mycket fint du visar. Tagsen blev ju så bra. Tack själv för trevligt sällskap.

Och så ljuskopparna. Wow, vad jag blir sugen på att göra nåt liknande. Var köper du ljusmassa?

Hoppas du får en bra dag på jobbet.

kramis

2009-10-29 @ 09:07:36
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: AnnikaS

Dina tags är superfina och visst är det roligt att leka med den här tekniken, olika resultat varenda gång!



Vill så gärna se en bild på bilen!

kram Annika

2009-10-29 @ 12:45:20
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Hej din lilla pysselmyra, gud va fina alster!

Du får gärna komma hit o pyssla om mitt hem lite ;)

KRAM

2009-10-29 @ 15:38:19
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Bittan

Ja...varför chansa utan spetsning ?! hihi

Va mysiga kopparna blev, jag har tänkt göra det men inte köpt nån ljusmassa än. Nu fick jag inspiration !



Grattis till nya bilen förresten . Ingen dålig shopping !!!

Ses på tisd // kram Bittan

2009-10-29 @ 21:05:50
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Petra

Hmmmm!!! Tänkte jag. Det är Cathrin man ska ha med sig när man shoppar. För hon shoppar loss så att det ryker. Kul!!!!



Ett stort grattis till bilen.



Kopparna blev jättefina. Perfekt present.



Tagsen och kortet är även de kanonsnygga!!!



Ha en riktigt skön helg

Skogstokiga kramar

Petra

2009-10-30 @ 15:50:44
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: sandra

Hello!

Antar att du inte är hemma utan är ute och raggar runt med din nya bil=) Alltid lika roligt med nytt=)

Men du så häftigt det blev med kopparna, det måste jag ta och prova,smart idé bruttan;P



Igår flyttade jag upp min scrappinghörna från källaren till kontoret, jag är såå glad!!! Nu blir det mycket smidigare och framförallt varmare....Här ska det bli scrappa av =)



Trevlig helg och en bamsekram ifrån mej

2009-10-30 @ 20:19:08
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: j

hejsan,

Gå in på min blogg juliiiakempff.blogg.se

och kika in på mina nya höstfoton jag har.

Släng gärna in en kommentar om vad ni tyckte.

ha en skönt halloween:)

kramar Julia

2009-10-31 @ 15:30:15
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0