15 Mars-09

Hej på er!!

Jaha då var denna helgen snart över oxå, och tänk va , nu har halva denna månaden gått oxå. Snacka om att allt går i 190 knyck. Det betyder ju att vi kommer närmre våren.........HURRA!

Jag har jobbat i helgen, så det har inte blivit så mycket annat gjort.

Hade tänkt att kolla Melodifestivalen för en gångs skull, men 5 minuter innan det började så tog jag mej en sväng ut i Drängstugan för att kolla hur det gick för grabbarna som höll på att kakla badrummet, och hux flux så var jag inblandad i allra högsta grad med att blanda sättmassa och langa kakel, och kleta på och skrapa av och allt vad det var. Ja så det kan bli.

Lyssnade på låtarna på radion i stället, och det gick ju det med. Inte min favorit som vann precis, inget jag kan tralla med i precis och nu blev det mycket precis,ha,ha.

Förra helgen var jag ju på mässan i Göteborg och ett som var säker var att jag INTE skulle köpa en enda stämpel och på kortet nedan kan ni se hur det gick. Jag blir så trött på mej själv, tänk att jag är olydig hela tiden. Fy på mej!



En muffins-stämpel från Prickiform med blåbär. Här har jag stämplat och klippt ut 2 av muffinsen
och satt på 3D kuddar. 3 D-lack på blåbären och glitterlim på den spritsade glasyren. MEN DET SYNS JU INTE,SUCK.

I morgon ska jag besikta min bil, snälla snälla snälla håll tummarna, för denna gång känns det lite osäkert. Undra om det hjälper att ta på sej en kort kort kjol???  Antagligen skulle besiktningsmannen svimma, då han aldrig sett så bleka och lurviga ben någon gång tidigare i sitt liv så jag låter bli.
Det får gå som det går.

Kram kram Cathrin

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Kunde väl ana att du inte kan låta bli att jobba där i Drängstugan. Det ska bli himla spännande och kul att se när den är färdig.

Åh, ditt kort är ju alldeles underbart. Blåbär,mmm.

Den där stämpeln måste jag ha. Men den är slut just nu.

Strunta i korta kjolen, de är inte så lättcharmade kan jag säga. Hoppas att din bil klarar besiktningen.

Jag mår lite bättre, fick en dunderförkylning och har legat i två dagar.

Stor kram till dej från mej.

2009-03-15 @ 21:40:10
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: sandra

Hej vännen!



Klart att du skulle unna sig lite nya stämplar=) Titta så läckert det blev...hihi!

Alltid lika roligt med lite nytt, en liten nykick!!

Jah ska hålla tummarna för dig och lilla bilen=)



Kramisar Sandra

2009-03-16 @ 20:05:11
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Det var ett härligt kort. Du gjorde helt rätt som föll i fördärvet för den fina stämpeln;=)!!



Hoppas din bil är frisk och kry och att den klarar sig galant.



Kram/Gunilla

2009-03-17 @ 08:51:09
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilket härligt kort Cathrin. Det blev jättebra.

Tack för dina gulliga kommenterer i min blogg.

2009-03-17 @ 10:06:39
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Elzie

Ibland får man bara vara olydig. Du fick väl tag på kompisen till slut där i Göteborg, ha, ha.

De har många fina stämplar på Prickiform och ditt kort blev jättebra.

Hoppas att bilen gick igenom och att du har en bra dag.

Kram Elzie

2009-03-17 @ 11:57:36
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Lena

Jag hoppas du lägger ut kort på den berömda drängstugan för jag är bra nyfiken på att se hur den ser ut!!

Du missade iallafall inget i Melodifestivalen. Samma skit som förra året. Och visst var det fel låt som vann?! Sa jag med att man kan ju för 17 inte ens sjunga med! Då är det ingen schlager!



Ska bli kul att läsa i kvällstidningen om din show nere på Bilbesiktningen!!

Ha en bra dag!!

KRAM!!!!

2009-03-17 @ 12:33:59
URL: http://cruelladelena.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hmmm, så det är dig man ska anlita när det ska kaklas i badrummet ;)

När kan vi boka in en helg???

Jag ser också fram emot bilder från drängstugan, låter som om det kommer bli supersnyggt.

Jahaja, så du tänkte förföra bilbesiktningsgubben med kort kort och lurv hahahahaha...jag tror säkert att du lyckades alldeles utmärkt med det ;)ja utan lurvet då, för det tror jag vad jag vill om...

Ha en härlig torsdag min vän.

KRAAAAM!!!

2009-03-19 @ 08:30:48
URL: http://frutteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0