13 September-08 UTMANAD!(suck)

Hej hej!

Jag är av den typen som inte gillar utmaningar ,tycker mest att det är en jobbig grej.
Men nu är det så att jag blivit utmanad av min gulle gulliga bloggkompis Nilla.

Nilla Jag kan inte svika dej så här kommer  mina svar:


                    Fem saker i min frys:
          
                    ♥  Kycklingfilé förstås
                    ♥  Flintastek av vildsvin
                    ♥  Fläskkotletter (hm köpte 15 st i förgår till middag och så slutar det med att INGEN kom hem)
                    ♥  Äppelmos 
                    ♥  Räkor (ska vi faktiskt smaska i oss i kväll)


                    Fem saker i min garderob:(klädkammare)

                   ♥  Kläder så klart!!!
                   ♥  Resväskor
                   ♥  En kartong med gamla brev(jodå både sommarhälsningar och beundrarpost,men det var
                       läääääääänge sedan det kom något sådant i lådan)
                   ♥  Mitt strykjärn
                   ♥  Segel till vår båt

                      Ja,ni fattar vilken ordning jag har va??

                  Fem saker i min bil:

                  ♥  Isskrapa (ja den har legat där hela sommaren)
                  ♥  En ciderflaska som rullar runt  alldeles för länge
                  ♥  Två mynt till kundvagnar
                  ♥  Cd-skivor som jag aldrig lyssnar på
                  ♥  Godispapper


                  Fem saker i min handväska:

                 ♥  Plånbok (oftast med mest kvitton)
                 ♥  MOBIL (jag är beroende)
                 ♥  Pennor
                 ♥  Halstabletter
                 ♥  Parfym


Svårare än så var det inte. Om någon har lust att haka på så varsågod.

Ha det gott!
Kram Cathrin

Kommentarer
Postat av: Nilla

Heeej :)

Ååååå vad gullig du är, som ändå antog utmaningen.

Gissa hur glad jag blir när du gör den bara för min skull också ;)

Så du har också en gammal ciderflaska som ligger och rullar där bak i bilen, jag har precis lika dant, fast i min bil är det en sprayflaska som åker fram och tillbaks, och som ´gör mig galen.

Tror du jag plockar bort den då??? nix, glömmer den jämt, men kommer på den när jag kör.

Just nu ligger jag i sängen på ett hotell i Köping.... det du :)

Vi har varit på innebandycup här, men laget åkte ur, så vi åker hem efter en härlig hotellfrukost imorgon.

Hoppas räkorna smakade gott.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!

2008-09-13 @ 22:10:19
URL: http://frutteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0