18 Januari-08 2 nya kort

Hej hej!

Allt väl? Hoppas det,själv mår jag prima.

Vill passa på att tacka er som gett mej en "award". Man blir ju så väldans glad för det.
Tyvärr är jag av den typen som tycker det är lite besvärligt att föra sådant vidare,men ger den till ALLA som besöker min blogg.Sån är jag.
Hoppas ni inte ger upp hoppet om mej för det!

Idag börjar jag jobba kl 14 så jag har suttit en stund vid mitt pysselbord och färdigställt några kort.
2 av dem ser ni här nedan.

I morgon ska vi på 40-årsfest så ett av korten är till födelsedagsbarnet(om man nu kan kalla en 40-åring för barn???)
Det andra är ett Krya på dej kort som kanske kan pigga upp någon som är lite krasslig.

image86

image87

Tänkte ta en sväng till stan innan jobbet för att hitta ett par nya stövlar som jag verkligen skulle behöva tills i morgon.Har kollat runt lite men det verkar vara ganska utplockat,så vi får väl se vad jag hittar(troligtvis ingenting)

Ha en skön helg allihop!

Vem tror ni åker ut i Let´s dance ikväll? Det måste väl ändå bli Uffe? Dansa med honom vore ju värre än att flytta runt ett kylskåp.

Kram till er alla från mej!

Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Hallo där vännen!
Så du har ledig förmiddag, härligt. Vilka fina kort du har gjort. Stämpeln på det översta är för mig "vill ha". Den är sååå läcker och du har fått till den så kanon. Krya på dig kortet blir man glad bara man ser. Så det kommer garanterat att hjälpa.
Där måste säkert vara ETT par stövlar som bara står och väntar på dig.
Let´s dance blir första gången för mig ikväll, spännande.
Sköt om dig och stor kram
Hoppas du får en härlig helg
/Gunilla

2008-01-18 @ 11:46:49
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Annie

Nej, inte spelar det någon roll för mig att du inte för den vidare, för mig var det bara roligt att tala om hur mycket jag uppskattar din blogg! .o)

Att jag skriver på engelska på min blogg beror på att jag har många utländska vänner som besöker min blogg, så jag vill att de ska förstå också... Titta på kartan på min blogg så förstår du!

Vilka härliga kort du har gjort förresten (som alltid)! Jag gillar både färg och komposition!

2008-01-18 @ 12:01:15
URL: http://paperworks-annie.blogspot.com
Postat av: Annika

Hahaha, ja jag hoppas att det blir Uffe som åker ur Lets dance...för hans egen skull! Skönt med sovmorgon för dej. 2 helt underbara kort. Mottagarna blir så glada! Hoppas att du hittar några snygga stövlar...Ha en trevlig kväll på festen. Kramar Annika

2008-01-18 @ 15:07:47
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Lotta/ FruH

Åh, vad jag blir glad av dina härligt färglada kort, som lyser upp i mörkret!
Hoppas att det är OK att jag har länkat din blogg.
Ha en trevlig helg och kul på festen vare sej du fick tag på stövlar eller ej!
Kram,
Lotta/ FruH

2008-01-18 @ 16:57:00
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Theresia

Sofia blir nog glad för kortet, hoppas ni får en trevlig fest och hälsa henne från mig!
Korten var underbara!
Kram och Tack för allt vännen du är en bra och en glad vän!

2008-01-18 @ 21:15:05
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Nilla

Go kväll!!
Här är allt väl, vi har firat Putte, och nu sett klart på Let´s dance, nu är det bara omröstningen kvar, spännande :)
Önskar dig en trevlig helg, och en kul 40-års fest imorgon :)
Hoppas föresten att du hittade några snygga stövlar.
KRAAAM!!!

2008-01-18 @ 22:17:29
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

2 jättesöta kort!! Födelsedagsbarnet kommer bli så glad! =)
HOppas ni har en trevlig kväll ikväll!
Här har jag det lugnt, sitter här en lördag framför datorn å glor.. ;)
Men har 3 karlar som är ute å shoppar hem mat så helt hopplös afton är det in ;)
Må gott!!
KRAM Petra

2008-01-19 @ 19:32:27
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0