15 Januari-08

Hej mina vänner!

Så var det då tisdag igen och jag  är ledig,skönt. Jag tror ju hela tiden att jag ska vara så duktig och få en massa gjort,men nu ser jag att tiden den skenar och jag får INGET gjort.Om man nu inte räknar detta inlägg som att göra något.Tog mej lite sovmorgon idag,inte fel vill jag lova.

Helgen har varit ganska skön,tog en sväng in till en gardinaffär i lördags för att köpa lite tyg till nya köksgardiner. Hittade ett jättefint tyg som jag köpte.MEN............ nu måste jag måla om väggarna innan det passar riktigt bra,finurligt va? Vi har pärlspont på väggarna i matrummet som nu är svagt gulmålat men nu MÅSTE de bli vita.
Fattar ni att jag har att göra??? Gäller bara att få ur tummen.

Söndagen strålade solen från klarblå himmel och det var bara så härligt.På kvällen var vi bortbjudna till sambons syster på lite kalas,jättetrevligt.

Har även gjort det där tackkortet jag skrev om i förra inlägget.Det skulle ju vara lite i samma stil som brudkortet och det blev så här:

image85

Valde att göra kortet utan motivstämpel då jag inte hade något passande.

Har fler kort att göra bla ett 40-årskort till en fd jobbarkompis som vi ska till på lördag och ett kort till en liten nyfödd kille.
Som sagt ...........Jag har att göra så nu får jag sätta fart.

Ser att många är här och hälsar på ,jättekul,men det skulle vara ännu roligare om ni alla lämnar ett litet spår efter er.Man blir liksom så himla glad av era kommentarer.

Ha det bra allihop och kram på er.

Cathrin

Kommentarer
Postat av: Elzie

Vilka härliga kort du gjort. Du behöver inte skämmas för muffinsen. Det kommer när det kommer *s*. Jag var dålig på att vara inne och kommentera hos alla förra veckan också. Ibland blir det bara så.
Ha en skön ledig tisdag.
Kram Elzie

2008-01-15 @ 10:49:16
URL: http://essemia.webblogg.se
Postat av: Theresia

Å vilken härlig Tisdag, ingen sovmorgon här inte. Nu sover MÄrta och jag passar på att blogga runt lite. Kram Theresia

2008-01-15 @ 11:52:25
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilket fint kort!

2008-01-15 @ 18:35:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lotta/ FruH

Supedupergulligt kort och samtidigt stilrent!
Det är inte fel med sovmorgon ibland, eller bara ligga och dra sej lite extra...
Du har fått en award i min blogg!
Jättekram,
Lotta / FruH

2008-01-15 @ 19:49:12
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Hejsan gumman!! Hoppas du haft en härlig ledig dag, även fast vädret inte varit det bästa..
Jättefint kort du gjort! Gillar när det inte är nån motivstämpel på, snyggt som tusan!! =D
Du hörde aldrig av dej sen, men jag misstänkte att du inget behövde ;)
De hade inte släppt de nya stämplarna heller..så det blev inte så mycket stämplar för min del. Endast en uggla =)
Kram kram Petra

2008-01-15 @ 23:16:48
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: camilla

Hejsan!
åhh...vad snyggt det var med enbart text..
Jag är lite nyfiken på att lära mig Embossing tycker det är så fint med texter.
Har ni lika tråkit väder som vi?
Vi har sol och 35 grader i skuggan.......Nä, nu skojar jag...
Vi har regn och blåst och 4 grader varm.

Kram Camilla

2008-01-16 @ 18:13:23
URL: http://pysselsidan.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hej vännen
roligt att höra av dig, här är det fullt upp med men jag trivs ju med det jag gör och då går allt bra. Ha det jätte bra kramar Anneli

2008-01-17 @ 07:57:29
Postat av: Annie

Du gör så fina kort, men det har jag ju sagt förut! ;P

Du har fått en award av mig! Gå och titta i min blogg!

2008-01-17 @ 22:01:09
URL: http://paperworks-annie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0