22 April-08

Hej allihop!

Man kan inte beskylla mej för att göra inlägg allt för ofta,men nu slår jag till. Kan väl säga att nu när våren är här på allvar så blir tiden framför datorn mindre och mindre,men jag tror det är så för många.
Jag tillbringade min helg i trädgården,blev nästan sur när jag var tvungen att gå in för att laga mat,men äta bör man ju.
Jag har legat på alla fyra i alla rabatter så nu har trädgården fått sej en ordentlig uppfrächning,fast den blir ju aldrig så där super ändå.Såg på TV igår att man kunde anmäla sig om man ville att Ernst ska komma ..........och det kanske vore något.Men det får jag nog göra i smyg då eftersom min sambo tycker att han bara sätter massa griller i huvet på mej,ha,ha.

Idag är jag ledig och hade tänkt mej en sovmorgon,men tji fick jag.Bönderna är inne på sin andra omgång med att köra skit och de började köra fram och tillbaka framför mitt hus kl 5,grrrrrr.Eftersom jag vaknar om någon släpper en nål  på golvet i grannhuset så kan ni ju räkna ut att jag varit vaken ganska många timmar nu.
Men jag vaknade till en underbar dag med strålande sol från klarblå himmel och det är ju inte fy skam,härligt.

image120

Här ett grattiskort som kan vara bra att ha i sina gömmor.Magnoliatös med paket.
Såg att pengarna var dragna på mitt konto så nu ska jag sätta mej i solen vid brevlådan och vänta på klubbpaketet som för hoppningsvis kommer i dag.

Ha en underbar dag i solen,och tack för en liten kommentar som gör mej sååååå glad.

KRAM Cathrin

Kommentarer
Postat av: Elzie

Jo, nog är det vår alltid!! Skönt, även om man får värk både här och där efter en dags arbete i trädgården. Man är för otränad *s*.
Jättegulligt kort. Och du, mina ballongblommor kommer upp mer och mer ur krukorna nu. Ska bli kul att se hur detta slutar!!
Ha en bra fridag.
Kram Elzie

2008-04-22 @ 09:08:49
URL: http://essemia.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej!
Här hos mig lyser solen massor, härligt!
Jättegulligt kort, jag bara älskar den dära magnoliastämpeln!
Ha det gott!
Elin

2008-04-22 @ 12:27:11
URL: http://blandatpyssel.blogspot.com
Postat av: Nilla

Vi får ta varann i hand :) för inne hos mig duggar inte inläggen alltför tätt dom heller just nu. Men vad tusan, man har väl annat att göra såhär års hihihi.
Som att fixa i trädgården kanske.
Gulligt kort, tänk att du hinner med att pyssla så mycket, har du mer än 24 timmar på ditt dygn ;)
KRAAAAAAAAAAM!!!

2008-04-22 @ 19:59:44
Postat av: Anonym

Snyggt kort i vårens tecken. Det är så härligt att fixa och dona nu när det är ljust och soligt! Har ju inga rabatter men desto mer tvätt att hänga ute samt härliga skogspromenader med hundarna...Ha en fortsatt bra vecka.Solkramar Annika

2008-04-22 @ 20:03:58
Postat av: gunilla/nilla

Har också svårt att sitta inne och pyssla nu när det ÄNTLIGEN är vår. Men du har hunnit få till ett riktigt härligt vår iaf!
Men är du inte "morsning" med bönderna. Dom kunde väl väntat och börjat köra lite senare nu när du hade sovmorgon, eller;-)?! Dom får faktiskt ta och skärpa sig.
Nu ska jag hoppa in i duschen efter en svettig tur på spinningcykeln.
Ha en skön kväll tjejen!
Kram/Gunilla

2008-04-22 @ 21:11:20
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Anita

Hej vännen!
Kantänka att det börjar bli fint i trädgården. Eller jag menar, det är fint i trädgården.
Gulligt kort du har gjort.
Hoppas att allt är bra och att du fick min lilla hälsning idag.
Kramis från Anita

2008-04-22 @ 22:19:15
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Petra S

Hej Cathrin !
Mysigt kort, mindre mysigt att bönderna är ute kl 5 dock. Men åh, vad mkt tid du får att pyssla då !!
Jag får nog ta mig en tur till dig och Theresia på jobbet nån dag, vill ha ett träd på vår framsida...
Ta det lugnt.
kramis Petra
Ps. ska du till Tenhult på söndag ?

2008-04-22 @ 22:34:53
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Angelika

Å vilka fina kort! Ja det här över känner jag igen :-) men de här under va nya och så fina!
Inte sugen på att komma på träff på söndag? Försöker ragga lite folk då det är lite dåligt med det denna gång :-) Tänk på saken, vore roligt om du kom!
Kram

2008-04-23 @ 10:12:32
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Ett superfint vårlikt kort!

2008-04-23 @ 12:55:30
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Lotta/ FruH

Rackarns bönder du har runt omkring dej, som inte tänkte på din sovmorgon....samt odören....( men det kanske jag ska prata tyst om) Visst blir man rastlös när solen skiner, man vill bara ut och vá!
Och vi efter vår mörka långa vinter behöver all sol vi kan få! Ditt kort är så sött, såg ju det på Hildas och blev sugen på orange papper!
Kramar i massor!
Lotta/ FruH

2008-04-23 @ 18:35:50
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Areadele

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2009-06-25 @ 10:17:47
URL: http://areadele.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0